تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد

به گزارش افکارنیوز، لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ؛ درباره عملکرد وزارتخانه‌های دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه اقتصادی و زیرساختی کارآمدی لازم را نداشت و اگر مسائلی چون تولید، اشتغال و کار اهمیت دارد باید از چهره‌های کارآمدتری در وزارتخانه‌ها استفاده شود. وی با بیان اینکه رویکرد دولت اشتباه است و باید تغییر کند، ادامه داد: رئیس جمهور باید به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد و نباید نگاهش به بیرون و اعتماد به بیگانگان باشد.

فروزنده تصریح کرد: دولت در صورتی توفیق می‌یابد که نوع نگاه حاکم بر تصمیماتش را تغییر بدهد چرا که اگر رویکرد فعلی دولت تغییر نکند، تغییر افراد هم تاثیری در کارآمدی دولت ندارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در رابطه با سخن اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه قرار است در ساختار دولت جدید از دو هزار نخبه جوان استفاد شود، گفت: این تصمیم در صورتی مثبت خواهد بود که بدون گرایش سیاسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با توسعه تفکر لیبرالی تغییر خاصی در روند کاری دولت صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: برای تغییر محسوس در رویه کاری دولت باید از جوانان انقلابی استفاده شود، چرا که نیروهای جوان و انقلابی کارآیی دولت را افزایش می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..