تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی متفاوت از عضو جدا شده داعش درباره این گروهک تروریستی +فیلم

در این مستند مشاهده می کنید که گروهک تروریستی داعش در فریب جوانان منطقه توسط ائمه جمعه ، علما و مدرسین مدارس دینی اهل سنت محکوم شده است.

مصاحبه هایی در این مستند از زبان داوطلبان برای پیوستن به داعش  و خانواده هایشان پخش می شود که به خوبی نشان می دهد این گروهک تروریستی چگونه ذهن نیروهای خود را شستشو می دهد و با چه وعده های پوچ و فریبنده ای آنها را وادار به انجام اقدامات تروریستی می کنند.

این مستند با محوریت یکی از اعضا جداشده از داعش ساخته شده است،فردی به نام عیسی جزنیا دارد، نام مستند در راه تولید نیز برگرفته از اسم این فرد است «بازگشت عیسی» در ادامه تیزر این مستند را می توانید تماشا کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی متفاوت از عضو جدا شده داعش درباره این گروهک تروریستی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..