تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات مفید برای سفر راحت و آسوده با هواپیما

نکات مفید برای سفر راحت و آسوده با هواپیما نکات مفید برای سفر راحت و آسوده با هواپیما 

فرقی نمی‌کند که سفر شما طولانی باشد یا کوتاه، بهتر هست در طول سفر با هواپیما کاملا احساس راحتی و آسودگی داشته باشید. مواردی وجود دارد که رعایت آن‌ها مطمئنا سفرهای طولانی با هواپیما را راحت‌تر خواهد کرد.اینکه در هواپیما راحت باشید تبدیل به یکی از چالش‌هاي مسافران شده هست، مخصوصا برای افرادی که سفرهای طولانی را تجربه میکنند.

اما در مقاله زیر پیشنهاد‌هایي را خواهید دید که مربوط به وبلاگ‌هاي افرادی هست که چندان سفر میکنند و تجارب مفیدشان را در اختیار بقیه هم گذاشته‌اند.

لباس راحت بپوشید

لباس‌ها معمولا تاثیر زیادی در حالات شما دارند و اگر لباس راحت به تن داشته باشید مطمئنا آرامش بیشتری خواهید داشت. سعی کنید لباستان کمربند سنگین یا دگمه بزرگ و … نداشته باشد.

قرار دادن چمدان‌ها در جایگاه مخصوص بالای سر

گاهی مردم به علت نگرانی کیف یا ساکی که در آن وسایل گرانبها دارند را بالای سر و در محفظه مخصوص چمدان‌ها قرار نمیدهند. بهتر هست آن ها را در جایگاه مخصوص قرار دهید و مطمئن باشید با اینکار سفر راحت‌تری خواهید داشت.

آب چندان بنوشید

یا چند بطری آب از فرودگاه بخرید یا از منزل با خود بیاورید و در هنگام پرواز آب چندان بخورید. مطمئن نباشید که غذا هاي هواپیما شما را سیر میکند و بهتر هست با خود اسنک هم همراه داشته باشید.

ولخرج باشید

مخصوصا برای سفرهای طولانی اگر توانش را دارید ولخرج باشید. اگر لازم هست پولی اضافی برای صندلی‌هاي بهتر بپردازید حتما اینکار را انجام دهید. جاهایی را گزینش کنید که خوابیدن در آن راحت‌تر هست.

برای تغییر دما آماده باشید

همه ي وقت یک کت پشمی در هواپیما همراه داشته باشید که پوشیدن و نپوشیدن آن تغییر زیادی در دمای بدنتان ایجاد میکند. با اینکار همه ي وقت برای تغییر دما آماده هستید.

جوراب ضخیم همراه داشته باشید

در هواپیما راحت‌تر هست که کفشتان را در بیاورید. اما ممکن هست خیلی‌ها با در آوردن کفششان آرامش نداشته باشند. اگر جوراب ضخیم بپوشید هم این حس را دارید که پایتان عریان نیست و هم کفشتان را در آورده‌اید که بسیار مهم هست.

کرم همراه داشته باشید

در هواپیما همۀ وقت} هوا خشک هست و این باعث می شود صورت خیلی‌ها خشک شود. بهتر هست همۀ وقت} کرم یا لیپ استیک همراه داشته باشید و صورتتان را چرب و مرطوب کنید.

صندلی کنار پنجره گزینه کنید

اگر بتوانید کنار پنجره بنشینید بهتر هست چون همه ي وقت تماشا و عکاسی از بلند شدن و نشستن هواپیما جالب هست. میتوان حتی از مناظر بیرون با تلفن همراه هم عکاسی کرد.

گاهی قدم بزنید

حتما می دانید که نشستن طولانی زیان آور و راه رفتن برای بدن خوب هست. پس مخصوصا در پروازهای طولانی سعی کنید کمی در هواپیما قدم بزنید و راه بروید.

هدفون همراه داشته باشید

استراحت کردن در هواپیما بسیار مهم هست و باعث میشود وقتی به مقصد رسیدید آرامش بهتری داشته باشید. برای استراحت نیاز به محیط آرام و ساکت هست و قراردادن هدفون روی گوش می تواند باعث شود سکوت بهتری برقرار شود.

نکات مفید برای سفر راحت و آسوده با هواپیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات مفید برای سفر راحت و آسوده با هواپیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..