تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرافکنی وزارت بهداشت در پرونده شکنجه کودکان اوتیسم/ اگر اسنادی دارند ارائه دهند

کودک حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان گفت: مجوز فعالیت موسسه "آوای مشهد" (مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات طیف اوتیسم) در خراسان رضوی که تخلف یکی از کمک درمانگران آن ثابت شده، از سوی سازمان بهزیستی صادر نشده و این مرکز زیر مجموعه وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به تخلف صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: تخلف مربی این مرکز به اثبات رسیده اما مسئولان وزارت بهداشت با فرافکنی ارائه مجوز به این مجموعه را رد می کنند. 

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تمامی مراکز مجوز دار سازمان بهزیستی در سایت این سازمان مشخص شده اند، خاطرنشان کرد: نامی از مرکز "آوای مشهد" در سایت سازمان بهزیستی نیست چرا که سازمان مجوزی برای این مرکز صادر نکرده است. 

نحوی نژاد در خصوص اظهارات جدید مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه موسسه اشاره شده زیر مجموعه بهزیستی بوده است، گفت: در این زمینه اگر مسئولان وزارت بهداشت اسنادی دارند، آن را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی نه تنها بر مراکز اوتیسم بلکه بر تمامی مراکز خود نظارت دارد، گفت: بازرسان سازمان به صورت مستمر و سرزده در مراکز حاضر می‌شوند و این کار طی سال به صورت مداوم انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

banner468




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرافکنی وزارت بهداشت در پرونده شکنجه کودکان اوتیسم/ اگر اسنادی دارند ارائه دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..