تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیزهایی که خانم ها از آقایان به اشتباه می خواهند

کد خبر: ۵۳۹۱۰۳

۱۲۵۱  بازدید

برترین ها: برقراری رابطه عاطفی با جنس مخالف ساده نیست. اگر شما بدانید که از شریک زندگی تان چه می خواهید و آن را صادقانه طلب کنید، کارتان راحت می شود اما آیا واقعا آنچه می خواهید به نفع شما و رابطه تان خواهد بود؟ شاید لازم باشد که بیشتر و عمیق تر در مورد خواسته هایتان بیاندیشید سپس آنها را به زبان آورید. 

در ادامه مطلب، خواسته های اکثر زنان از شریک زندگی شان را که ممکن است پس از مدتی مشکل ساز شود و رابطه عاشقانه را به بن بست رساند، برایتان آورده ایم تا اگر شما هم همچین تقاضایی دارید، بار دیگر عاقلانه در مورد آنها بیاندیشید.

حسود باشد

همه ما دوست داریم که شریک زندگی مان حس مالکیت نسبت به ما داشته باشد اما آیا این احساس منطقی است؟ مطمئنا اگر با لبخند به گوشی تان نگاه کنید، او از شما دلیل اش را می پرسید یا اگر بخواهید با دوستان تان بیرون روید، از شما نام تک تک آنها را خواهد پرسید، این موارد مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر در این کار افراط شود، همه چیز تغییر خواهد کرد. 

 چیزهایی که خانم ها از آقایان به اشتباه می خواهند

خانم ها معمولا فکر می کنند که حسادت نشانه دوست داشتن است اما اگر همسرتان از شما بخواهد که با دیگران ارتباطی نداشته باشید یا مدام از شما برای هر قدمی که بر می دارید سوال کند، آیا می توانید طاقت بیاورید؟ این رفتارها نه تنها نشانه ای از عشق و علاقه نیست بلکه پرچم قرمزی برای رابطه شماست.

بنابراین کنترل کردن حس حسادت کلید موفقیت هر رابطه ای است. همه ما در روابط خود این احساس را تجربه می کنیم و طبیعی است اما اگر این حس تبدیل به مشکوک شدن، تهمت زدن و دروغ بستن به شما شود، خبر خوبی برایتان نخواهد بود.

 

فرمان زندگی شما را به دست گیرد

هنوز هم هستند آقایانی که در را برای شما باز می کنند، هزینه رستوران تان را می دهند و در تصمیم گیری ها کنارتان هستند اما این رفتارها نیز مرزی دارند. اگر شریک زندگی تان مدام در حال کنترل کردن شما باشد، لذت می برید؟ اغلب خانم دوست دارند که مرد زندگی شان آنها را تحت کنترل خود نگه دارند اما مطمئنا اگر مدام به شما بگویند که چه بپوشید و چه نپوشید، چگونه فکر کنید و چگونه حرف بزنید، پس از مدت زمان کوتاهی خسته و کلافه خواهید شد.

بنابراین تنها در شرایطی بگذارید شریک زندگی تان شما را کنترل کند که به شما به عنوان یک انسان احترام لازم را می گذارد. در غیر این صورت، اگر به شیوه لباس پوشیدن شما، حرف زدن تان، اعتقادات تان و آنچه آرزو دارید اعتماد ندارد، زمان آن است که به رابطه خود خاتمه دهید.

 مطیع شما باشد

برخی از خانم ها دوست دارند که مرد زندگی شان تمام و کمال در اختیار آنها باشد، خودش را با برنامه های او هماهنگ کند و تنها به خواسته و نیازهای او توجه کند، اما این نوع رابطه دوامی نخواهد داشت.

بسیاری از خانم ها تصور می کنند عاشق مردی هستند که خواسته های آنها را هر چه سریع تر فراهم می کند اما واقعیت چیز دیگری است. مردی که برای خود ارزشی قائل نشود، بعد مدتی از چشم شریک زندگی اش نیز خواهد افتاد. بنابراین هر فردی باید تعادل زندگی خود را حفظ کند. یک مرد نه باید یک دنده و لجباز باشد و نه مطیع مطلق. یک رابطه خوب دو طرفه است بدین معنی که هر دو طرف رابطه باید نیازهای یکدیگر را برطرف کنند در عین اینکه به اعتقادات خود نیز پایبندند. بی شک هیچ زنی عاشق یک مرد بی اراده نخواهد شد.

 

پولدار باشد

چه کسی از پول بدش می آید؟ همه ما طالب یک زندگی راحت و مرفه هستیم اما به شرط این که پول برایمان شادی، سلامتی و در یک کلمه خوشبختی آورد. بسیاری از خانم ها دوست دارند که همسرشان صاحب یک کارخانه بزرگ یا چندین شرکت باشد اما آیا این را قبول می کنند که همسرشان را در خانه نبینند؟ اولویت اول این دسته از مردان کار است، پس باید تمام عواقب آن را نیز به جان بخرند.

 چیزهایی که خانم ها از آقایان به اشتباه می خواهند

شما باید خودتان را بشناسید، آیا فردی هستید که بتوانید دوری شریک زندگی تان را تحمل کنید؟ آیا بی او حس حسادت شما برانگیخته نخواهد شد؟

در نهایت اگر به دنبال یک مرد پولدار می گردید، باید تمام خوبی و بدی های آن را نیز در نظر بگیرید اما یادتان یاشد که پول خوشبختی نمی آورد.

 

ماجراجو باشد

حتما هیجان انگیز است که شریک زندگی تان یک آفرودباز حرفه ای باشد یا دوست داشته باشد که پیاده تمام نقاط بکر جهان را کشف کند اما آیا می توانید این مرد را محدود کرد؟ شروع یک رابطه عاطفی احتیاج به تعادل دارد. زنان مردان شجاع را دوست دارند اما از این که مدام نگران آنها و خطراتی که تهدیدشان می کنند باشند، متنفرند.

خوب است که به علایق یکدیگر احترام بگذارید، به عنوان مثال بسیاری از زوج ها هستند که باهم به ماجراجویی می پردازند، اما باید قبل از هر کاری محدودیت ها را برای خود مشخص کنید تا هیچکس آسیب نبیند.

 

اندام خوبی داشته باشد

اگر چه ظاهر اهمیت زیادی دارد اما نباید اولویت اول زندگی تان باشد. شاید در ابتدا شروع رابطه ظاهر طرف مقابل شما را تحت تاثیر قرار دهد اما در دراز مدت همه چیز تغییر می کند. 

آیا به این فکر کرده اید که ظاهر خودتان ممکن است بعد از بارداری تغییر شکل دهد و دیگر ایده آل شما و شریک زندگی تان نباشد. پس بهتر است که به دنبال مردی باشید که بیش از ظاهر، مهربان و همدل است.

 

همیشه در کنارتان باشد

طبیعی است که دوست داشته باشید تمام وقت تان را در کنار همسرتان بگذرانید اما نباید به خصوصی ترین فضای او که تنهایی است، تجاوز کنید. آنچه مهم است کمیت رابطه نیست، کیفیت آن است. ممکن است شما تمام ساعات روز را در کنار همسرتان بگذرانید، بی آنکه با او گفتگو کنید یا این که تنها دو ساعت در روز را در کنارش باشید اما از زمین و زمان سخن بگویید، شما کدام را ترجیح می دهید؟ یک فرد زندگی خودش را دارد و نمی تواند هر آنچه شما می خواهید را نیز برایتان فراهم کند، به همین دلیل انتظارات بیهوده را کنار بگذارید و کمی واقع بین تر باشید. به جای این که ساعات بیشتری را در کنار شریک زندگی تان باشید، سعی کنید که کیفیت رابطه تان را بالا ببرید.

 

رمانتیک باشد

آقایان خوب می دانند که چگونه دل زن مورد علاقه شان را به دست آورند. یک هدیه گران قیمت، یک شاخه گل یا دعوت به یک رستوران رمانتیک... اما اینها برای خانم هایی که به دنبال رابطه ای رمانتیک می گردند کافی نیست. مساله اینجاست که در واقع رمانتیک بودن تنها در هدیه خلاصه نمی شود بلکه احساسی که کلمه ها دارند می توانند آن حس خاص را منتقل کند. 

ساده است، خانم ها می خواهند که کلامی و غیر کلامی از طرف شریک زندگی شان مورد تحسین و ستایش قرار بگیرند. آنچه آنها را بیش از همه تحت تاثیر قرار می دهد، احساسی است که در کلمات شان نهفته است. بدون ابراز کلامی و رفتاری عشق، دسته های گل و هدیه های مجلل، هیچ ارزشی نخواهند داشت.

 

مستقل باشد

خوب است که هر مردی مستقل باشد و به هیچ کس دیگری از جمله همسرش هم محتاج نباشد اما برای بسیاری از خانم ها این رفتار ایده آل نیست. استقلال، هر فردی را جذاب می کند اما برای یک رابطه عاطفی همیشه کارساز نیست. آنچه یک مرد را در چشم یک زن منحصر بفرد می کند، استقلال در کنار وابستگی است. هر زنی دوست دارد که مرد زندگی اش به او وابسته باشد، بنابراین تعادل کلید موفقیت هر رابطه بلند مدتی است.

 

کامل و بی نقص باشد

چند بار در ذهن خود به دنبال مردی ایده آل بوده اید؟ چند بار از اطرافیان تان شنیده اید که مرد زندگی شان ایده آل است؟ طبیعی است که ما به دنبال فردی بی عیب و نقص باشیم اما خیالپردازی بیش از حد دردسرساز می شود. 

بهتر است که از خوب بیدار شوید زیرا نه تنها همچین مردی وجود ندارد بلکه اگر هم وجود داشت، شما او را نمی خواستید. این ضعف های ماست که ما را تبدیل به انسان کرده است، به همین دلیل اگر دیدید که مرد مقابل تان هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد، مطمئن باشید که آنها را در مقابل شما پنهان می کند. بنابراین نه به دنبال مردی ایده آل، بلکه به دنبال مردی باشید که ایده آل شما باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیزهایی که خانم ها از آقایان به اشتباه می خواهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..