تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پستان نگرفتن نوزاد، علتش چیه؟

دختر سه ماه و ده روزه ای دارم جدیدا موقع شیر خوردن همش دهنشو میکشه و دوباره پستانمو میگیرم بیشترم پستان راستمو اینجوری میکنه علتش چیه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دختر سه ماه و ده روزه ای دارم جدیدا موقع شیر خوردن همش دهنشو میکشه و دوباره سینمو میگیرم با اینکه بینیش گرفته نیست و سینمو درست تو دهنش میذارم بیشترم سینه راستمو اینجوری میکنه علتش چیه؟

 

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:

دوست عزیز، کودک سه ماهه گاهی وقتی شیر مادر را می خورد این کار را با ولع می کند و گاهی نیز خسته می شود و کنار می کشد تا ریه ها را از اکسیژن پر کند. در ضمن خوردن سینه سمت راست برای کودک راحت تر است اما شما باید از هر دو سینه نوزاد را تغذیه کنید. کودک را کاملا به سینه خود نچسپانید بلکه همیشه باید مقداری با سینه فاصله داشته باشد. نگران نباشید مشکل خاصی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پستان نگرفتن نوزاد، علتش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..