تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه وزیر اردنی استعفا کردند

دربار اردن اعلام کرد، سه وزیر دولت این کشور از سمت خود کناره‌گیری کردند.

به گزارش بولتن نیوز، دربار اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد، پادشاه این کشور با استعفای وجیه طیب عزایزه، وزیر توسعه اجتماعی، ابراهیم حسن سیف، وزیر انرژی و معادن و حسین عبدالکریم الصعوب، وزیر حمل و نقل موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منابعی در دولت اردن اعلام کردند، استعفای این سه وزیر به درخواست هانی الملقی، نخست‌وزیر اردن به منظور ترمیم کابینه در چند روز آینده صورت گرفته است.

این سومین تغییر دولت الملقی خواهد بود که از بیست و هشتم سپتامبر سال گذشته تشکیل شده است.

در اولین ترمیم کابینه که چند روز پس از تشکیل آن صورت گرفت، مالک حداد، وزیر حمل و نقل اردن استعفا کرد و حسین الصعوب جایگزین او شد.

دومین تغییر در دولت که پانزدهم ژانویه صورت گرفت، تغییر شش وزیر از جمله وزیر امور خارجه و وزیر کشور را شامل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه وزیر اردنی استعفا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..