تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در پارک شهید باهنر اراک/5 نفر مجروح شدند

تیراندازی ۲ نفر از اراذل به سوی چند نفر دیگر از اراذل و اوباش در پارک شهید باهنر شهر اراک منجر به مجروح شدن ۵ نفر از آنان شد.

آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: در حدود ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز  گزارشی در خصوص تیراندازی در پارک شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،وی افزود: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد دو نفر راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان  تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند.

به گفته وی، بر اثر این تیراندازی ۵ نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان انتقال شدند که حال عمومی مصدومان مطلوب گزارش شده است.

خلجی اظهار کرد: در ادامه، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی آغاز و مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش به علت اختلافات قبلی با گروهی دیگر از اراذل و اوباش در زمانی که آنها در پارک حضور داشتند، با یک دستگاه موتورسیکلت به آنها نزدیک و بسوی آنان تیراندازی کرده و بلافاصله از محل متواری می شوند.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس بلافاصله عاملان تیراندازی شناسایی و تا کنون ۵ نفر در این خصوص دستگیر شده‌اند و با هماهنگی دستگاه قضایی تحقیقات تکمیلی در حال پیگیری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در پارک شهید باهنر اراک/5 نفر مجروح شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..