تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران‌فروشی ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی میوه در شمال تهران/کشف میوه‌های قاچاق و غیربهداشتی

به گزارش مشرق، در این میوه فروشی که از ابتدای سال 96 سه مرتبه جریمه شده، کلکسیونی از تخلفات مختلف وجود داشت که از آن جمله می‌توان به گران‌فروشی و رعایت نکردن سود مصوب اتحادیه اشاره کرد.

به گفته قاضی تعزیرات، سیب گلاب با قیمت خرید هر کیلو 10 هزار تومان، 17 هزار و 500 تومان، هلو با قیمت خرید هر کیلو 6 هزار تومان، 12 هزار و 500 تومان و خربزه که قیمت بهترین آن از دو هزار و 300 یا 400 تومان بیشتر نیست، 4 هزار و 700 تومان در هر کیلو عرضه می‌شد.

از دیگر تخلفات این واحد صنفی، عرضه مقادیر زیادی محصولات غیربهداشتی همچون زیتون، زیتون پرورده، روغن زیتون و رب گوجه فرنگی بود که با دستور قاضی تعزیرات، همه این کالاها در محل معدوم شد.

این واحد صنفی همچنین برخی میوه‌های قاچاق همچون گلابی، انبه، انگور و آناناس را عرضه می‌کرد که بابت این تخلف نیز به پرداخت جریمه نقدی و ضبط کالاها محکوم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران‌فروشی ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی میوه در شمال تهران/کشف میوه‌های قاچاق و غیربهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..