تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگوني دو خودرو

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران، از تصادف ۴ دستگاه خودروي سواري در بزرگراه نيايش خبر داد. 

به گزارش اعتماد، جلال ملكي گفت: ساعت ٢١:٥٨ شب گذشته حادثه تصادف در مسير غرب به شرق بزرگراه نيايش بعد از اشرفي اصفهاني به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند. 

وي افزود: در اين حادثه ۴ خودروي ساندرو، پرايد، ۲۰۶ و ۲۰۷ با يكديگر برخورد كردند كه ۲ خودروي ساندرو و ۲۰۶ به دليل شدت برخورد در محل واژگون شدند. 

ملكي ادامه داد: در اين حادثه سرنشينان در داخل خودروها محبوس نبودند اما يك خانم جوان و يك آقاي ميانسال رانندگان خودروهاي ساندرو و ۲۰۶ دچار مصدوميت شدند كه آتش‌نشانان اين ۲ مصدوم را جهت انتقال به مراكز درماني تحويل عوامل اورژانس دادند. 

وي گفت: در محل حادثه نشست بنزين اتفاق افتاده بود كه آتش‌نشانان محل را ايمن‌سازي كردند و پس از اينكه ۲ خودروي واژگون شده را به حالت اوليه بازگرداندند به اين عمليات پايان دادند.

 ملكي گفت علت اين تصادف در دست بررسي كارشناسان پليس راهور تهران بزرگ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگوني دو خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..