تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران‌فروشی 50 تا 150 درصدی میوه در شمال تهران/کشف میوه‌های قاچاق و غیربهداشتی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، در این میوه فروشی که از ابتدای سال 96 سه مرتبه جریمه شده، کلکسیونی از تخلفات مختلف وجود داشت که از آن جمله می‌توان به گران‌فروشی و رعایت نکردن سود مصوب اتحادیه اشاره کرد.

به گفته قاضی تعزیرات، سیب گلاب با قیمت خرید هر کیلو 10 هزار تومان، 17 هزار و 500 تومان، هلو با قیمت خرید هر کیلو 6 هزار تومان، 12 هزار و 500 تومان و خربزه که قیمت بهترین آن از دو هزار و 300 یا 400 تومان بیشتر نیست، 4 هزار و 700 تومان در هر کیلو عرضه می‌شد.

از دیگر تخلفات این واحد صنفی، عرضه مقادیر زیادی محصولات غیربهداشتی همچون زیتون، زیتون پرورده، روغن زیتون و رب گوجه فرنگی بود که با دستور قاضی تعزیرات، همه این کالاها در محل معدوم شد.

این واحد صنفی همچنین برخی میوه‌های قاچاق همچون گلابی، انبه، انگور و آناناس را عرضه می‌کرد که بابت این تخلف نیز به پرداخت جریمه نقدی و ضبط کالاها محکوم شد.

فیلم حضور گشت مشترک تعزیرات در این واحد صنفی را می‌‌توانید در زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران‌فروشی 50 تا 150 درصدی میوه در شمال تهران/کشف میوه‌های قاچاق و غیربهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..