تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار:گیلان با استقبال سرمایه گذاران روبه رو است

محمدعلی نجفی عصر روز چهارشنبه در بازدید از چند طرح گردشگری در شهرستان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط مناسب موجود در گیلان و رویکرد مسئولان موجب شده با استقبال سرمایه گذاران در بخش های مختلف اعم از صنعت ، کشاورزی ، تجارت و خدمات به ویژه در بخش گردشگری ساخت هتل ها و واحدهای پذیرایی مواجه باشیم.
وی در بازدید از طرح های گردشگری لاهیجان روند اجرایی کار احداث هتل های سه تا پنج ستاره و باغ پرندگان لاهیجان را مثبت ارزیابی کرد.
نجفی اظهارداشت: خیلی خوشحالیم که شاهد ساخت هتل های خوبی در شهر زیبای لاهیجان هستیم و در این خصوص از سرمایه گذاران این طرحها برای اعتمادشان و همچنین فرماندار لاهیجان و مدیرکل میراث فرهنگی استان به پاس تلاشهایشان قدردانی می کنیم .
وی تصریح کرد : در چهار طرح گردشگری (هتل سه تا پنج ستاره ) در حال ساخت در لاهیجان حدود 600میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و با بهره برداری از این هتل ها برای 300نفر اشتغالزایی می شود.
مقام عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد : پیشرفت فیزیکی برخی از این هتل بین 95تا 97درصد است و در مرحله تجهیز هستند.
وی با قدردانی از سرمایه گذاران ادامه داد:باید شرایطی فراهم کنیم که گردشگران بیشتری بتوانند در گیلان حضور پیدا کنند و این استان پذیرای میهمانان داخلی و خارجی بیشتری باشد .
استاندار گیلان همچنین با اشاره به پیشرفت طرح های گردشگری در استان گیلان گفت:در آستارا هشت پروژه هتل ، رستوران ، واحدهای گردشگری و پذیرایی با بیش از 380میلیارد ریال سرمایه گذاری هفته گذشته به بهره برداری رسید و در شهرستان های فومن و رشت پروژه های خوبی نیز درحال شکل گیری است و امسال سال بهره برداری طرح های گردشگری بویژه هتل در گیلان خواهد بود.
وی تصریح کرد :در هفته صنایع دستی هفت کارگاه صنایع دستی در استان گیلان افتتاح شد که با فعالیت این کارگاهها برای 21هزار نفر اشتغال ایجاد شده است .
نجفی گردشگری در استان را در ایجاد اشتغال بسیار موفق دانست و تاکید کرد: گردشگری یکی از بخش هایی است که سریعا می توانیم در آن به اشتغال دست یابیم .
استاندار گیلان عصر روز چهارشنبه از چهار هتل در حال ساخت در شهرستان لاهیجان بازدید کرد که در این بازدید چند تن از معاونان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ، فرماندار شهرستان لاهیجان وی را همراهی می کردند.
چهار طرح گردشگری شامل چهار هتل (پنج ، چهار و سه ستاره ) با حجم سرمایه گذاری 600میلیارد ریال است که 150میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است و برخی از این واحدها آماده بهره برداری هستند.
هتل رسپینا با مساحت چهارهزارمتر مربع که ساخت آن از سال 1392آغاز شد و تاکنون برای آن 57میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار صرف شده است که 37میلیارد و 500میلیون ریال آن از سوی بانک رفاه و 20میلیارد ریال بقیه نیز از طریق صندوق توسعه ملی تامین شده است .
هتل چهارستاره ابریشمی از سال 92 با مساحت چهارهزارو900متر مربع در مرکز شهر لاهیجان با هزینه ای بیش از 79میلیارد ریال در حال ساخت است که برای بهره برداری به 10میلیارد ریال دیگر نیاز دارد .
باغ پرندگان لاهیجان نیز در زمینی به مساحت چهارو نیم هکتار توسط بخش خصوصی در دست احداث است که استاندار گیلان ضمن بازدید از آن با اعطای تسهیلات بانکی به منظور تسریع در ساخت آن موافقت کرد .
خبرنگار: فرهاد نظر پور **انتشار دهنده : بابایی
6029 /6030

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار:گیلان با استقبال سرمایه گذاران روبه رو است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..