تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: تحریم روسیه بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند

یک قانون‌گذار روس اعلام کرد مسکو تلاش مجلس سنای آمریکا برای وضع تحریم‌های اقتصادی جدید علیه روسیه را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

«ولادیمیر ژاباروف» معاون اول کمیته امور بین‌المللی مجلس اعلای روسیه به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: «ما باید تا زمان تصمیم نهایی کنگره صبر کنیم و ببینم واکنش رئیس جمهور ترامپ چه خواهد بود.»

ژاباروف اما تاکید کرد اگر طرح تحریم‌های روسیه تایید و به قانون تبدیل شود «مطمئنا این اقدام را بدون جواب باقی نمی‌گذارند.»

پیشتر نیز «دیمتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه تاکید کرده بود مسکو سعی دارد از اقدامات تحریک کننده تحریم اجتناب کند اما خواستار صبور بودن تا زمان تدوین کامل آن شد.

مجلس سنای آمریکا ساعات پایانی روز چهارشنبه با اضافه شدن بسته تحریم‌های ضد روسیه به طرح جامع تحریم‌های ایران موافقت کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: تحریم روسیه بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..