تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ، نقش و طرح ایرانی در گالری‌های پایتخت

    
گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.   
    
 
گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:


 
گالری ایوان


جمعی از هنرمندان آثار خود را از 19 خرداد ماه سال جاری در این گالری برپا کرده‌اند و تا 2 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند.


نگارخانه سهراب
 
بهزاد جماعتی ثمرین آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 30 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند.

 
گالری ویستا


سارا قاضی اسداللهی آثار خود را از 19 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده است و تا 29 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند.


گالری فرهنگسرای نیاوران


داریوش محمدخانی آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 4 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.


نگارخانه ماه


یاسمین خرسندی آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 30 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.


گالری سیحون


مهدی سحابی آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 31 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری سیحون مراجعه کنند.


گالری سایه


جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 19 خرداد عرضه کرده‌اند و تا 31 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.


بنیاد کاف


علیرضا لبش به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده‌اند و تا 9 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به بنیاد کاف مراجعه کنند.


گالری هپتا


ترانه مصدق آثار خود را در این گالری از 19 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری هپتا مراجعه کنند.


نگارخانه آریا


نسرین نجفی آثار خود را از 19 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده است و تا 29 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آریا مراجعه کنند.


گالری اُ


نسرین ایمانی آثار خود را در این گالری از 12 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 30 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

موزه عکسخانه شهر


به مناسبت ماه مبارک رمضان 1438 هجری قمری، موزه عکسخانه شهر مجموعه‌ای از عکس‌های قدیمی اماکن مذهبی از عکاسان دوره قاجار را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه تا 4 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ، نقش و طرح ایرانی در گالری‌های پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..