تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره آشوراده حالت متروکه به خود گرفته است

واگذاری بخشی از #جزیره #آشوراده جهت اجرای طرح گردشگری با مدیریت کارآمد موجب اشتغالزایی و تقویت #گردشگری می شود.

"عضو مجمع نمایندگان گلستان مجلس"

شهرام کوسه غراوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت جزیره آشوراده و اما و اگرهای واگذاری این جزیره به بخش خصوصی جهت اجرای طرح گردشگری، گفت: تا کنون هیچ واگذاری در جزیره آشوراده صورت نگرفته است اما قرار به واگذاری تنها بخشی از این جزیره به بخش خصوصی برای تقویت بُعد گردشگری منطقه بود.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه در شرایط کنونی جزیره آشوراده حالت متروکه به خود گرفته است بنابراین اجرای طرح گردشگری در بخشی از این منطقه به بهبود وضعیت جزیره و افزایش تعداد گردشگر منجر خواهد شد ضمن این که به توسعه اشتغال در منطقه هم کمک می کند.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست تاکنون مجوز های لازم برای این اقدامات را صادر نکرده است لذا اقدامی هم در جزیره انجام نشده است، در حقیقت با وجود مدیریت قدرتمند و کارآمد هیچ اشکالی برای مجموعه با واگذاری بخشی از جزیره آشوراده به وجود نخواهد آمد.

کوسه غراوی تاکید کرد: مدیریت می تواند به اجرای طرح گردشگری در منطقه آشوراده بدون ورود هیچ آسیب کمک کند حتی با این شرط که به بافت زیست محیطی و گونه های حیات وحش جزیره هم هیچ آسیبی وارد نشود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از واگذاری اقدامات کارشناسی و تخصصی به صورت کامل باید انجام شود، از این رو متولیان محیط زیست باید اطمینان داشته باشند که با مدیریت کارآمد ضمن واگذاری بخشی از جزیره جهت اجرای طرح گردشگری، مشکلی پیش نخواهد آمد.

عضو مجمع نمایندگان گلستان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مناطق گردشگری خوبی در استان گلستان وجود دراد که با مدیریت دقیق نه تنها به جذب گردشگر و اشتغال زایی کمک کرده بلکه اشکال محیط زیستی هم به وجود نیاورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره آشوراده حالت متروکه به خود گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..