تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد ظرفیت تصفیه? به میزان 140 هزار نفر در فاضلاب ماهدشت اجرایی می‌شود

غلامرضا رضایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به مباحث اقتصاد مقاومتی و آغاز آن از سال 95، اظهار داشت: در همین راستا جلسات مستمری در استانداری البرز تشکیل شد و دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسه عملکرد خود را ارائه دادند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان البرز با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در راستای وظایف خود برنامه‌هایی در زمینه تامین آب شرب، دفع فاضلاب و ایجاد تصفیه فاضلاب را در این جلسات ارائه داد، ادامه داد: در پایان سال 95 و ابتدای سال جاری، در ارزیابی که در بین دستگاه‌ها انجام شد،‌ شرکت آبفای استان البرز در زمینه انجام اقدامات مرتبط با شعار سال و اهداف رهبری به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به مباحثی مرتبط با جذب مشارکت بخش خصوصی و اجرای بیش از 190 میلیارد تومان جذب مشارکت از این بخش، بیان کرد: از جمله اقدامات آبفا را اجرای پروژه‌هایی با نوآوری که بر زندگی مردم تاثیرگذار بوده است، می‌توان نام برد.

رضایی‌فر با بیان اینکه برون‌سپاری فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌گری دولت در اجرای پروژه در این دستگاه لحاظ شده است، اضافه کرد: از جمله اقدامات آبفا البرز در سال گذشته اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد با تامین منابع مالی از طریق بخش خصوصی و همچنین جذب مشارکت این بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته آب شیرین‌کن شهر اشتهارد با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در شبانه‌روز، با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی احداث شد، بیان کرد: در سال جاری هم آبفا البرز در راستای طرح‌های فاضلابی برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان البرز با بیان اینکه تا پایان نیمه نخست سال جاری، پروژه‌های فاضلاب در البرز اجرایی می‌شود، افزود: فاز نخست مدول فاضلاب شهر کرج و ایجاد ظرفیت تصفیه به میزان 140 هزار نفر در فاضلاب ماهدشت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تکمیل مدول دوم فاضلاب با ظرفیت بیش از 280 هزار نفر در دستور کار آبفا البرز است، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه آب شماره 3 شهر کرج با استفاده از مشارکت بخش خصوصی در روزهای آینده اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد ظرفیت تصفیه? به میزان 140 هزار نفر در فاضلاب ماهدشت اجرایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..