تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قم با ‌129 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی از تراکم بالایی برخوردار است

حسین محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آمار دانش آموزان مشغول تحصیل قمی اظهار داشت: استان قم به‌طورکلی با 235 هزار دانش‌آموز که از این میزان 8500 نفر پیش‌دبستانی، 129 هزار و 800 نفر مقطع ابتدایی، 52 هزار و 900 نفر مقطع متوسطه اول، 30 هزار و 11 نفر متوسطه دوم نظری، 1400 دانش‌آموز استثنایی و مابقی حدود 10 هزار و 600 نفر دانش‌آموز در آموزشگاه‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان‌دهی نیروی انسانی گفت: باوجود 56 درصد از کل دانش‌آموزانی که به مقطع ابتدایی اختصاص دارند، استان قم را جزء سه استان پرتراکم در این مقطع می‌توان معرفی کرد، حال با توجه به رویکرد بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی، برای سازمان‌دهی نیروی انسانی و کیفیت مطلوب فعالیت‌ها، سعی بر تراکم منطقی‌تر تعداد دانش آموزان در کلاس‌ها شده است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر سرعت بخشیدن به ساخت مدارس افزود: برای رفع تراکم بالای دانش آموزان در مقطع ابتدایی سعی شده، با سرعت بخشیدن به ساخت مدارس و فضاهای آموزشی، تا حدودی، تراکم منطقی‌تری در کلاس‌ها برقرار شود.

محمودی با اشاره به تحقق عدالت اجتماعی در بخش آموزشی خاطرنشان کرد: همچنین برای تحقق عدالت اجتماعی در بخش آموزشی نیز با در نظر گرفتن شرایط مناطق حاشیه شهر و روستا، ضمن تشکیل بیش از200 کلاس آموزشی با جمعیتی کمتر از 12 نفر، دانش آموزان، از نعمت تحصیلات مطلوب‌تری بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قم با ‌129 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی از تراکم بالایی برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..