تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ در اصفهان ارزان شد/ صادرات مرغ منجمد از اصفهان به عراق و قطر

محمدعلی فروغی ابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شایعاتی که مبنی بر کمبود مرغ در بازار اصفهان مطرح می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر کمبود مرغ در بازار اصفهان نداریم و امیدواریم از این به بعد نیز با کمبود مرغ مواجه نباشیم.

وی با اشاره به قیمت 7 هزار و 750 تومانی مرغ درب کشتارگاه‌ها و 7 هزار و 850 تومانی در مغازه‌های اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا هفته گذشته، افزود: اکنون با ورود مرغ اصفهان به بازار و کاهش 800 تومانی نرخ‌ها، هر کیلو مرغ گرم درب کشتارگاه‌ها 6 هزار و 750 تومان و در مغازه‌ها 7 هزار تومان عرضه می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه گوشت سفید اصفهان بیان کرد: فروشندگان با احتساب 200 تا 300 تومان سود باید مرغ را در اختیار متقاضیان قرار دهند و بیش از این میزان  تخلف است.

عدم کاهش نرخ مرغ بعد از ماه رمضان با صادرات مرغ منجمد به عراق و قطر

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد پس از پایان ماه رمضان نرخ مرغ تغییر کند، گفت: قیمت‌ها کاهش نمی‌یابد، زیرا مقرر شده که با سایزبندی، کشتار و منجمد؛ مرغ‌ها برای صادرات بازار عراق و قطر آماده شود.

فروغی پیرامون اینکه آیا اکنون صادرات به قطر از اصفهان هم اجرایی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر صادرات به این کشور انجام نشده، اما امیدواریم در آینده چنانچه قطر تقاضا داشته باشد، ایران به مقداری بتواند نیاز آن کشور را برآورده کند.

وی در پاسخ به این سئوال که اصفهان تا چه میزانی می‌تواند نیاز بازار قطر را در صادرات مرغ برآورده کند، افزود: در این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم، زیرا سیاستگذار نیستم و تصمیمات نهایی برعهده سازمان جهادکشاورزی و صنعت و معدن استان است.

نایب رئیس اتحادیه گوشت سفید اصفهان پیامون اینکه از میزان صادرات مرغ به کشور عراق اطلاع دارید یا خیر، بیان کرد: طی چند روز گذشته مرزهای عراق بسته بود، اما اکنون مرزها باز است و شرایط صادرات در آینده بهتر خواهد شد، آمار میزان صادرات را باید از سازمان جهاد کشاورزی بپرسید.

وی با اشاره به کمبود جوجه‌ریزی بهار امسال در اصفهان، گفت: امسال در فصول سرد سال به دلیل شیوع آنفلوآنزای پرندگان واردات مرغ به اصفهان تاکنون صورت نگرفته و جوجه‌ریزی هم نشده است.

فروغی یکی از دلایل افزایش ناگهانی نرخ مرغ در ابتدای ماه مبارک رمضان را عدم جوجه‌ریزی در اصفهان و گرانی نرخ جوجه برشمرد و تاکید کرد: اکنون قیمت جوجه از 1200 به 2900 تومان رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ در اصفهان ارزان شد/ صادرات مرغ منجمد از اصفهان به عراق و قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..