تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر از امضای توافق برای خرید 36 جنگنده F15 از آمریکا خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری قطر (قنا)، دوحه قرادادی با آمریکا امضا کرده تا بر اساس آن 36 جنگنده F15 به ارزش 12 میلیارد دلار از این کشور خریداری کند.

با وجود انتقادهای بیشمار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از دوحه و وارد کردن اتهام حمایت از تروریسم به این کشور، خبرگزاری قطر از امضای قرار داد خرید جنگنده های F15  از آمریکا خبر داد و خالد العطیه وزیر مشاور دولت قطر در امور دفاعی اعلام کرد که این توافق 60 هزار فرصت شغلی برای آمریکایی ها ایجاد خواهد کرد.

خالد العطیه در واشنگتن به خبرگزاری قطر گفته که این توافق نشان دهنده تعهد طولانی مدت و دائمی قطر برای همکاری با شرکای خود در ایالات متحده و تقویت همکاری های نظامی دو کشور است.

به گفته العطیه این توافق توان دولت قطر برای حمایت از امنیت خود را افزایش داده و از بار مسئولیت آمریکا در مقابله با افراط گرایی در منطقه کم میکند.

با وجود مواضع ضد و نقیض دولت آمریکا در خصوص بحران ایجاد شده در منطقه بین کشورهای عربی به نظر میرسد که قطر تلاش میکند با تقویت توافق های تجاری نظامی خود با واشنگتن، مواضع آمریکا در تحولات اخیر را به سود خود تغییر دهد. در همین راستا علی العمادی وزیر وزیر دارایی قطر هم قرار است پنجشنبه وارد واشنگتن شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر از امضای توافق برای خرید 36 جنگنده F15 از آمریکا خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..