تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکوب تجمع اعتراضی به واگذاری جزایر تیران و صنافیر در قاهره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری المیادین، در پی موافقت پارلمان مصر با واگذاری جزایر تیران و صنافیر به عربستان چهارشنبه شب شماری از فعالان سیاسی و شهروندان مصری در مرکز قاهره تجمع کردند.

بر اساس این خبر حمدین صباحی سیاستمدار مصری و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز در این تجمع حضور داشته است.

گزارش های خبری حاکی است که نیروهای امنیتی مصری تجمع اعتراضی در میدان طلعت حرب را پراکنده کرده و حمدین صباحی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. بر اساس این خبر تجمع دیگر فعالان سیاسی در برابر مقر حزب مصر دموکراتیک نیز با حمله نیروهای امنیتی مواجه شده است و جمال الجمل روزنامه نگار مصری و شماری از جوانان معترض بازداشت شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکوب تجمع اعتراضی به واگذاری جزایر تیران و صنافیر در قاهره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..