تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود9 مورد از عوامل موجب جذابیت یک مرد می شود

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می‌شود؟ امروز به مشخصات مرد جذاب مورد علاقه زنان می‌پردازیم  با ما در سایت تالاب باشید با برترین ها چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در نخستین دیدار می‌شود؟ اگر شما هم در شرایطی هستید که می‌خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در این جا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می‌کند.

ترجمه از پردیس بختیاری: حتما به اهمیت نخستین دیدار اعتقاد دارید. نخستین قرار ملاقات میتواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم هست که نکاتی را در این رابطه بدانید. 

به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در نخستین دیدار میشود؟ اگر شما هم در شرایطی هستید که می‌خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در این جا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب میکند.

چهره

شکی نیست که چهره شما نخستین چیزی هست که نظر دیگران را به خود جلب می‌کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی هست که برای خودتان ارزش قائل می‌شوید.

اما آیا باید چهره اي هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی هست که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. بعنوان مثال اگر فکر می‌کنید که با ته ریش جذاب تر میشود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می‌دهد، انها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم هاي صورت نیز می‌تواند در این مواقع به شما کمک کند.

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود

لبخند

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب میشود. در واقع شما با لبخندتان می‌توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد تولید. گرچه حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر هست که گذشته از قرار ملاقات از تمییزی انها اطمینان حاصل کنید.

عواملی که در این جا برایتان آورده ایم، مهم‌ترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می‌خواهید که در دراز مدت دندان هایي سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید:

• نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای«هر 3 تا 4 ماه یکبار به دکتر مراجعه کنید»

• سیگار کشیدن

• بهرهگیری چندان از فلوراید«فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها»

• بالا رفتن سن «لایه هاي رویی دندان ها کم کم زمان مینای خود را از دست میدهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می‌گردند. شاید بد نباشد که برای پیش گیری از این اوضاع، گاهی از سفید کننده هاي دندان بهرهگیری کنید.»

لباس

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در گزینه لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. بعنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب دقت کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها خوشگل نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می‌دهد. بنابراین همۀ وقت لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود

سبک لباس پوشیدن

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی‌کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود حقیقی تان باشید.

اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می‌گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه گزینش کنید. بعنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در نخستین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا میتوانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همۀ عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر هست که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، برترین خود را ارائه دهید.

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود

جزییات ظاهر

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب دقت طرف مقابل تان کافی نیست. آن چه دیگران را متحیر میکند، جزییات هست. پس جزییات را نیز از یاد نبرید:

• مدل مو: به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.

عینک: مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.

ساعت: گذشته از خرید ساعت، مفید در مورد آن تحقیق کنید.

• کفش: کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایي با کیفیت بالا گزینش کنید.

رفتار

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه اکثر پیش می‌رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین میکند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود حقیقی تان را به برترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن هست که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.

 اگر رفتار شما با یک خانم در نخستین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی‌توانید آن را جبران کنید. بنابراین موبایل همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی هاي بی جا نیز بپرهیزید.

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود

عطر

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می‌توان از دئودورانت بهرهگیری کرد اما چرا پا را فراتر نمیگذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات اثبات کرده که یکی از عواملی که بر گزینش خانم ها تاثیر زیادی میگذارد، عطر تن آقایان هست. بنابراین اگر می‌خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید.
 از آنجا که بعضی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی میکنند، در گزینه انها نهایت دقت را به خرج دهید.

کلام

خانم ها به تک تک کلماتی که شما به زبان می آورید، دقت میکنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار هست. قدم اول این هست که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید.

قدم بعدی کتاب خواندن هست. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید.

و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. بعنوان مثال اگر می‌خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف هاي شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

حرکات بدن

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب اکثر از کلمات هست. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می‌شود، به شدت خودداری کنید. بعنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور هست، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه چیزی موجب جذابیت یک مرد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..