تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند

بهرنگ توفیقی در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» مطرح کرد:

این مراسم با یک ساعت تاخیر برگزار شد. در این نشست خبرنگاران پیرامون سریال، شخصیت پردازی، انتخاب بازیگران ،کارگردانی و...سوالات خود را از عوامل سریال پرسیدند.

در ابتدای این نشست خبری بهرنگ توفیقی گفت: قرار است آقای نعمت الله هم در جمع ما حضور داشته باشد؛ چرا که در این اثر حتی در کارگردانی به صورت انفرادی عمل نشد.  نعمت الله به عنوان نویسنده در هنگام تصویربرداری هم حضور دارد؛ چرا که نویسنده بیش از همه بر فیلمنامه مسلط است. من هم به شخصه به کار تیمی معتقد هستم.

بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند

توفیقی درباره دیالوگ ها وشخصیت پردازی سریال عنوان کرد: این جنس از دیالوگ ها می تواند اثر را به یک کار غنی به لحاظ ادبیات و گفتار تبدیل کند. البته درباره شخصیت پردازی من شخصیت های سیاه و سفید مطلق در این سریال را قبول ندارم.

وی در خصوص چگونگی انتخاب بازیگران و داشتن فیلمنامه کامل اظهار داشت: در انتخاب بازیگر با نویسنده و تهیه کننده مشورت می کنم. در خصوص فیلمنامه می توانم بگویم، من به فیلمنامه وفادار هستم و  بلد نیستم بدون فیلمنامه یا با فیلمنامه ناقص کار کنم. شما وقتی با سعید نعمت الله کار می کنید،  از قسمت های بعدی فیلمنامه شوکه نمی شوید؛  چون همه چیز از ابتدا مشخص است.

در ادامه  زینب تقوایی تهیه‌کننده سریال «زیر پای مادر» درباره تغییرات نامگذاری این سریال گفت: گروه ما عنوان «لبخند رخساره» را دوست داشت اما در زمان پخش سریال با توجه به حساسیتی که روی ماه رمضان وجود دارد، تصمیم گیری دیگری انجام شد. به همین دلیل قرار شد اسمی انتخاب شود که با محتوای کار نزدیکی بیشتری دارد.

بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند

مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان در سریال «زیر پای مادر» نیز در این نشست، نسبت به پرسشی درباره بازی خود و اغراق در بازی گفت: من  در تئاتر و در تلویزیون بر اساس مدیومی که وجود دارد، بازی می کنم و به نظرم  فضای تئاتر و تلویزیون تفاوت زیادی با هم دارند.  سعی کردم در مدیوم تلویزیون متناسب با همین فضا کار کنم اما نمی دانم چقدر موفق بودم.

علیرضا آرا درباره همکاری با بهرنگ توفیقی گفت : این دومین همکاری من با بهرنگ توفیقی بعد از سریال پشت بام تهران است، آنجا هم سعید نعمت الله، بهرنگ توفیقی و زینب تقوایی حضور داشتند.

بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند

وی در ادامه درباره حضور خود در آثار تلویزیونی و تئاتر بیان کرد: من در این سال ها فرصت زیادی برای کار تصویر داشتم اما بنا به دلایلی بیشتر به تئاتر پرداختم.

بهناز جعفری در خصوص  همزمانی حضورش در سریال نفس و زیر پای مادر گفت: کاش این اتفاق رخ نمی داد ولی این تداخل پیش آمده است.  خوشبختانه این دو شخصیت نزدیکی با هم ندارند و بسیار متفاوت هستند.

بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند

در پایان درسا بختیاری بازیگر نقش «ستاره» درباره احترام بیش حد این کاراکتر به خانواده و باور پذیری نقش گفت: این میزان از احترام که نقش ستاره دارد، تقریبا در هم سن و سال های من وجود ندارد، مگر اینکه به سمت اقشار خاص بروید. با این حال این نقش برای خود من باورپذیر بود و فکر می کنم خیلی ها از آن استقبال کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلد نیستم بدون فیلمنامه کامل فیلم بسازم/ دیالوگ‌های نعمت الله داستان را غنی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..