تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل تیراندازی در سان فرانسیسکو خودکشی کرد

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی سی.ان.ان، 2 تن دیگر هم در جریان این حادثه زخمی شدند اما زنده ماندند.
هویت مظنون اصلی همچنان مشخص نشده اما منابع محلی می گویند که وی لباس کارکنان این شرکت را به تن داشته است.
پلیس اعلام کرد مدرکی دال بر تروریستی بودن حادثه یافت نشده؛ با این حال همسر یکی از کارکنان شرکت می گوید که ضارب، قربانیان را به نحوی به قتل رسانده که گویا آنها را اعدام کرده است.
صبح امروز نیز حادثه مشابه دیگری در ایالت ویرجینیا رخ داده بود که در جریان آن «استیو اسکالیس» رهبر حزب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا هدف گلوله فردی مسلح قرار گرفت.
عامل آن تیراندازی، «جیمز هاجکینسون» 66 ساله شناسایی شد که گفته می شود از حامیان سرسخت «برنی سندرز» سناتور ارشد دمکرات بوده است و این موضوع می تواند انگیزه های احتمالی ضارب را توجیح کند.
شبس ** 9386 *1488* مترجم: مهران معینی جم*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل تیراندازی در سان فرانسیسکو خودکشی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..