تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیندلوف: خوشحالم که با مورینیو کار خواهم کرد

کد خبر: ۵۵۰۰۴۰

۱۳۶  بازدید

ویکتور لیندولف، مدافع جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که پس از دریافت پیشنهاد این تیم، تصمیم گیری برایش خیلی راحت بود.​​​​​​​

ورزش سه: ویکتور لیندولف، مدافع جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که پس از دریافت پیشنهاد این تیم، تصمیم گیری برایش خیلی راحت بود.​​​​​​​

 این مدافع سوئدی که امشب به طور رسمی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، اعلام کرد پس از دریافت پیشنهاد شیاطین سرخ، نیاز نداشت که دو بار روی آن فکر کند.

او به خبرنگاران گفت:" من 5 سال در بنفیکا بودم بنابراین جدایی از این باشگاه برایم تصمیم سختی بود؛ از این نظر که آنجا راضی بودم و به عنوان یک بازیکن خیلی پیشرفت کردم.

اکنون احساس فوق العاده ای دارم. خیلی خیلی خوشحالم که در این باشگاه فوق العاده هستم. نمی توانم خوشحال تر از این باشم.

لیندلوف: خوشحالم که با مورینیو کار خواهم کرد

اینکه بدانید سرمربی شما را می خواهد، احساس فوق العاده ای است؛ بنابراین از اینکه اینجا هستم، خیلی خوشحالم.

من با مورینیو صحبت کردم و گفتگوی خوبی بود. شنیدن اینکه او من را می خواهد، فوق العاده بود. البته او مربی بزرگی است و برای من فرصت کار کردن با او اتفاق فوق العاده ای است.

پست من دفاع میانی است اما می توانم در دفاع راست هم بازی کنم. ضمن اینکه فوتبالم را به عنوان هافبک شروع کردم. اما من خودم را یک مدافع میانی می دانم و در این پست خیلی راحتم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیندلوف: خوشحالم که با مورینیو کار خواهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..