تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در شهر «سانفرانسیسکو» آمریکا/ دو نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس «سانفرانسیسو» در ایالت «کالیفرنیا» از وقوع تیراندازی در یکی از ساختمان‌های شرکت پستی «یوپی‌اس»، واقع در خیابان «ورمونت» در این شهر خبر داد. 

مطابق این گزارش، 5 نفر در این تیراندازی هدف قرار گرفته‌اند که از میان آنها دو نفر کشته شده‌اند. پلیس به مردم در این ناحیه توصیه کرده در مناطق امن پناه بگیرند. 

این حادثه ساعاتی بعد از تیراندازی به «استیو اسکلیس» یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در یک تمرین «بیس‌بال» در «ویرجینیا» به وقوع پیوسته است. 

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/FOE5JB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در شهر «سانفرانسیسکو» آمریکا/ دو نفر کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..