تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات اردیبهشت ماه با شور خاصی در داخل و خارج از کشور برگزار شد

به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند در جلسه شورای اداری البرز که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات پردیس کشاورزی برگزار شد، با اشاره به انتخابات که به بهترین شکل ممکن با یک اقدام جمعی صورت گرفت افزود: اشکال جدی که در بخش نظارت و اجرا وجود داشت، باید با کمک مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.
وی ادامه داد:دراستان البرز برگزاری انتخابات به درستی صورت گرفت و اکنون بیش از 90 درصد شهرها و روستاها تایید شده و تنها 2 شهر با مشکل جزئی و 3 روستا تایید نشده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم پای صندوق های رای اضافه کرد: در داخل و خارج از کشور شورانتخاباتی خاصی وجود داشت که تمامی دسیسه های دشمنان نقش بر آب شد.
وی گفت: اگر نتوانیم بر اساس این حضور منویات مردم را محقق کنیم مشکل ایجاد خواهد شد همچنین 3 ماه از سال گذشته و شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال- تولید نیز مطرح است البته این استان جزو 5 استان برتر کشور در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.
کولیوند افزود: اکنون نقاط ضعف استان البرز در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی احصا شده بنابراین باید این موارد در دستور کار قرار گیرد و امسال به جد در خصوص ایجاد زمینه اشتغال اقدام شود.
وی با بیان اینکه تمامی مردم و مسئولان باید نسبت به تحقق شعار سال همسو باشند، خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان البرز یک بار در سال اقدام به گلریزان می کند ولی برخی استان در تمامی دستگاه ها این امر را به صورت جداگانه اجرایی می کنند البته البرز پس از تهران رتبه دوم کشور را در میزان کمک های مردمی برای آزادی سازی زندانیان را دارد.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات اردیبهشت ماه با شور خاصی در داخل و خارج از کشور برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..