تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرآبادی: باید از تیم های بومی قم در لیگ برتر فوتسال حمایت شود

به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عصر چهارشنبه در شورای ورزشی همگانی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری قم افزود: تیم صبا، بومی قم نبود ولی در عین حال حمایت های زیادی از آن صورت گرفت، ولی تمام اعضای تیم های فوتسال قم در لیگ برتر، بومی هستند و باید با جان و دل از ورزش بومی حمایت کنیم.
وی ادامه داد: همه مسئولان و دستگاه ها باید از تیم های بومی استان قم بویژه در لیگ برتر کشور حمایت کنند و شهرداری در این زمینه نقش مهمتری را ایفا نماید.
امیرآبادی بیان داشت: ما در رشته قهرمانی مانند کشتی، کاراته، فوتسال وبرخی رشته های رزمی جایگاه خوبی در سطح ملی داریم ولی در رشته کشتی باید قدم های بهتری برداریم.
وی با اشاره به افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال جاری گفت: ما در زمینه بودجه ورزش در کشور، امسال یک جهش زیادی داشتیم ویک هزار و 300 میلیارد تومان به بودجه ورزش کشور افزوده شد.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: مسئولان استان قم باید سهم استان را از این بودجه وزارت ورزش و جوانان دریافت کنند.
نماینده قم در مجلس تصریح کرد: در سال های قبل، اعتباراتی که برای فرهنگ و ورزش تخصیص داده می شد، به استان ها پرداخت نمی شد، ولی امسال افزایش بودجه وزارت ورزش به صورت نقد است و باید به موقع جذب شود.
امیرآبادی همچنین گفت: شورای ورزش همگانی باید با حضور دستگاه های مختلف برگزار شود و مسئولان سازمان هایی که عضو این شورا هستند باید به وظیفه خود عمل کنند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی جام یادگار امام در روزهای هشتم و نهم تیرماه در قم افزود: در زمینه ارائه خدمات، همه دستگاه ها همراهی کنند تا باعث رشد و تعالی ورزش در استان قم شویم.
امیرآبادی گفت: در بخش ملی نیز تلاش خواهیم کرد که وزارت ورزش برای مسابقات بین المللی حمایت هایی از قم داشته باشد.
وی ادامه داد: شهرداری، شوراها و دهیاری ها باید با تمام توان برای ورزش همگانی و حمایت از تیم های پایه به میدان بیایند و اعتباراتی را در این زمینه اختصاص دهند.
جلسه شورای ورزش همگانی با حضور استاندار قم و با هدف بررسی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام راحل، پیاده روی همگانی در 30 تیرماه سال جاری و تجلیل از قهرمان ورزشی سال 95، در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرآبادی: باید از تیم های بومی قم در لیگ برتر فوتسال حمایت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..