تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد 300 هزار وسیله نقلیه در ارومیه 750 هزار نفری

سرهنگ علی سعیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک آذربایجان غربی افزود: با توجه به تردد 868 هزار وسیله نقلیه در آذربایجان غربی، شهر ارومیه به تنهایی بیش از یک سوم تعداد خودروی موجود در استان را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: متوسط تراکم خودرو در ارومیه، یک وسیله نقلیه به ازای هر 2.5 نفر است در حالی که این رقم در آذربایجان غربی با جمعیت سه میلیون و 223 هزار نفری، یک وسیله نقلیه به ازای هر 3.7 نفر برآورد می شود.
وی اظهار کرد: وجود این تعداد خودرو یکی از عوامل مهم بروز تصادفات رانندگی در شهر ارومیه به شمار می رود.
وی با اشاره به صدور 47 هزار قبض جریمه الکترونیکی از ابتدای سال در آذربایجان غربی بیان کرد: از این تعداد حدود 15 هزار قبض با سهم 38 درصدی مربوط به شهر ارومیه است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از جان باختن 17 نفر در تصادفات درون شهری استان در سال جاری خبر داد و گفت: این آمار بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
سرهنگ سعیدی افزود: طبق آمار 71 درصد فوتی های تصادفات در آذربایجان غربی در مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند که طبق این آمار، بررسی وضعیت این مراکز ضروری است.
وی اضافه کرد: در شهر ارومیه تنها بیمارستان امام خمینی (ره) مختص مصدومان حوادث رانندگی است که ظرفیت این مرکز نیز جوابگو نیست و یکی از عوامل فوتی های زیاد تصادفات را می توان در این امر دانست.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص ملزومات کاهش تلفات سوانح رانندگی در آذربایجان غربی بحث و تبادل نظر شد.
سالانه افزون بر 500 نفر در جاده ها و معابر شهری و روستایی آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند و بیش از 10 برابر این تعداد نیز مصدوم می شوند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد 300 هزار وسیله نقلیه در ارومیه 750 هزار نفری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..