تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه، 4 ماهواره به فضا فرستاد

کد خبر: ۵۴۹۹۶۶

۳۸  بازدید

فضاپیمای باری روسی «پروگرس.ام.اس» حامل 2.4 تن محموله از جمله چهار ماهواره تحقیقاتی به فضا پرتاب شد.

خبرگزاری ایرنا: فضاپیمای باری روسی «پروگرس.ام.اس» حامل 2.4 تن محموله از جمله چهار ماهواره تحقیقاتی به فضا پرتاب شد.

این فضاپیما امروز (چهارشنبه) با یک موشک حامل از نوع سایوز از پایگاه فضایی بایکانور روسیه در قزاقستان به فضا پرتاب شد.


مرکز هدایت پروازهای فضایی روسیه اعلام کرد: فضاپیمای «پروگرس.ام.اس» حامل 2.4 تن محموله ازجمله چهار ماهوراه تحقیقاتی، 190 کیلوگرم مواد غذایی، سوخت، آب، اکسیژن و تجهیزات مورد نیاز فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی است.


پروگرس که در مدار پیش بینی شده پیرامون کره زمین قرار گرفته و به سوی ایستگاه فضایی بین المللی در حرکت است، ساعت 14 و 42 دقیقه روز جمعه به این مرکز می پیوندد.


در زمان حاضر پنجاه و دومین گروه خدمه ایستگاه فضایی بین المللی شامل فدور یورچیخین فضانورد روس و پگی واتسون و جک فیشر آمریکایی در این مرکز فضایی در حال انجام ماموریت هستند.


روسیه از قدرت های فضایی پیشرو است و طرح های مختلفی را در این عرصه اجرا می کند.
ایستگاه فضایی بین المللی که با مشارکت بیش از 15 کشور ساخته شده، در مدار نزدیک و در ارتفاع 330 تا 435 کیلومتری از سطح زمین در حرکت است که روزی 15 بار دور این سیاره گردش می کند.


این پژوهشگاه فضایی محصول همکاری مشترک سازمان های فضایی آمریکا، روسیه، اروپا، ژاپن، و کانادا است و در زمان حاضر سه فضانورد در آن در حال انجام ماموریت هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه، 4 ماهواره به فضا فرستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..