تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به توسعه هنرستانهای تربیت بدنی/ مشکل نیروی انسانی باید رفع شود

توجه به توسعه هنرستانهای تربیت بدنی/ مشکل نیروی انسانی باید رفع شودمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هنرستان‌های تربیت بدنی و توجه به توسعه آن اظهار کرد: امسال برای اولین بار این دوره به صورت سه ساله برای دانش‌آموزان اراده می‌شود و به دنبال این مسئله تغییراتی در روند ارائه آموزش‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسئله کیفیت بخشی به آموزش‌ها را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهیم و در کنار توسعه کمی این نوع از هنرستان‌ها مسئله کیفی آن در دستور کار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد ساعت تربیت بدنی در مدارس با کمبود نیروی انسانی مواجه شدیم که برای حل این مسئله تلاش می‌کنیم و نیروهای دانشگاه فرهنگیان را نیز مورد توجه قرار دادیم بنابراین مشکل نیروی انسانی در هنرستان‌ها نیز از چنین راه‌هایی برطرف می‌شود.

حمیدی افزود: تلاش کردیم تا سهمیه بیشتری در دانشگاه فرهنگیان به رشته تربیت بدنی اختصاص پیدا کند همچنین درخواست پذیرش نیرو‌ها از طریق آزمون استخدامی آینده را نیز افزایش دادیم تا این کمبود به طور کامل برطرف شود.

وی یادآور شد: برای توسعه هنرستان‌های تربیت بدنی نیز صدور مجوز احداث را در برنامه‌ها داریم و تنها عامل بازدارنده این مسئله مشکل تامین معلم است که چنانچه هنرستان‌ها امکان مدیریت این مسئله را داشته باشند مشکلی برای تاسیس و فعالیت این هنرستان‌ها نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به توسعه هنرستانهای تربیت بدنی/ مشکل نیروی انسانی باید رفع شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..