تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوسته پلاستیکی که دیابت را درمان می‌کند

پوسته پلاستیکی که دیابت را درمان می‌کند


پزشکان غلاف ۶۰ سانتی متری به نام EndoBarrier را با استفاده از آندوسکپ در بالای روده کوچک قرار می‌دهند.


نتایج تحقیقات اخیر نشان داده است که بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم که چاق هم هستند با استفاده از این پوسته پلاستیکی نیازی به تزریق انسولین ندارند.


بریتانیا بیشترین آمار چاقی افراد را به خود اختصاص داده و این در حالی است که افراد مبتلا به دیابت نوع دوم که بیش از ۲ سال این لوله پلاستیکی را مورد استفاده قرار داده‌اند کنترل قند خون در آن‌ها افزایش یافته و تزریق انسولین در آن‌ها متوقف شده است.


استفاده از این لوله باعث کاهش وزن در افراد می‌شود، زیرا میزان ترشح هورمون گرسنگی را در بدن کاهش می‌دهد.


این دستگاه که در قسمت بالای روده کوچک قرار می‌گیرد باید هر سه ماه یک بار بررسی شود تا اطمینان لازم حاصل گردد که این دستگاه در موقعیت صحیحی قرار گرفته است، همچنین وزن بیمار بعد از استفاده از این دستگاه مجددا به حالت اولیه بر نمی‌گردد.


بیماران باید دقت داشته باشند که بعد از نصب این لوله در بدن، در هفته اول صرفا باید مایعات مصرف کنند.

  

منبع: http://www.dailymail.co.uk
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوسته پلاستیکی که دیابت را درمان می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..