تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




23 روز تعطیلی در لیگ هفدهم

کد خبر: ۵۴۹۹۴۰

۵۳  بازدید

ورزش سه: کارلوس کی روش برنامه کامل اردوهای تمرینی تا جام جهانی را اعلام کرد؛ بدین ترتیب 7 اردوی پیش بینی شده کی روش 99 روز  است که 23 روز از لیگ هفدهم را به خود اختصاص خواهد داد.

 برنامه زمانبندی اردوهای تیم ملی که در 7 کمپ به صورت اردوهای کوتاه، میان و بلند مدت برگزار خواهد شد، بدین ترتیب است:

* کل روزهایی که شاگردان کی روش تا شروع جام جهانی به اردو می روند 99 روز است.

* از این مدت 9 روز فیفا دی، 14 روز تعطیلات میان فصل، 14 روز تعطیلات نوروز و 39 روز پس از لیگ هفدهم برگزار خواهد شد.

* بدین ترتیب 76 روز از اردوهای تیم ملی خللی به برنامه لیگ برتر وارد نخواهد کرد و 23 روز از آنها باعث تعطیلی لیگ خواهد شد.

در زیر تقویم کی روش در اردوهای هفت گانه تا جام جهانی روسیه آورده شده است:

* اردوی اول : از تاریخ 2 شهریور ماه شروع می شود و 15 شهریور خاتمه خواهد یافت (اردوی 14 روزه)

* اردوی دوم: از تاریخ 6 مهرماه آغاز می گردد و تا 19 مهر ادامه می یابد (اردوی 14 روزه)

* اردوی سوم: از تاریخ 11 آبان آغاز می شود و 24 آبان خاتمه خواهد یافت ( اردوی 14 روزه)

* اردوی چهارم: کوتاه مدت ترین اردوی تیم ملی این اردو است که تنها سه روز طول خواهد کشید و از تاریخ 18 آذر تا 21 آذر خواهد بود. پس از این اردو تیم ملی تا اواخر اسفند ماه اردویی نخواهد داشت.

•  اردوی پنجم: این اردو در تعطیلات سال نو برگزار می شود و تیم ملی از 24 اسفند سال 96 تا تاریخ 8 فروردین 97 به اردو خواهد رفت (اردوی 14 روزه).

•  اردوی ششم: این اردو پس از پایان لیگ هفدهم آغاز خواهد شد و از تاریخ 16 اردیبهشت تا 11 خرداد به طول می انجامد (اردوی 27 روزه)

•  اردوی هفتم: این اردو که بلافاصله پس از اردوی ششم برگزار می شود، از تاریخ 12 خرداد ماه آغاز می شود و تا شروع جام جهام جهانی که 24 خرداد است، ادامه می یابد (اردوی 13 روزه).

•  گفتنی است طی این مدت، تیم ملی در 11 دیدار به مصاف رقبا خواهد رفت که 9 دیدار تدارکاتی خواهد بود و 2 دیدار نیز باقی مانده بازی های ایران مقابل دو تیم کره جنوبی و ازبکستان در مقدمانی جام جهانی روسیه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «23 روز تعطیلی در لیگ هفدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..