تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصابات جدید در رادیو قرآن/ مدیر گروه‌‌های آموزش و تولید رادیو قرآن منصوب شدند

در بخش‌هایی از این حكم بر ترویج و آموزش قرآن اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم و... در سطوح مختلف از طریق تولید و پخش برنامه‌های آموزشی با بهره‌گیری از استادان و كارشناسان مجرب و متخصص در قالب‌های متنوع  و جذاب تأكید شده است.

همچنین ضرورت انطباق برنامه‌ریزی‌ها جهت تولید برنامه‌ها با مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن كریم و اسناد بالادستی مانند منشور توسعه فرهنگ قرآن كریم در حوزه آموزش عمومی قرآن كریم و مصوبات و اسناد مربوط به كمیسیون آموزش عمومی كشور از دیگر موارد مطرح در این حكم انتصاب است.

از سوابق احمد فراهانی در حوزه‌های گوناگون می‌توان به كسب رتبه نخست كشور طی سال ۱۳۸۲ در مسابقات روش تدریس و مهارت‌های آموزش قرآن كریم، فعالیت و همكاری در رادیو قرآن از سال ۱۳۷۳، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن از سال ۱۳۹۱ به مدت چهار سال، كارشناس ارشد الهیات با گرایش تاریخ و تمدن ملل اسلام و عضو هیات علمی مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اشاره كرد.

حسن نورانی نیز طی حکمی از طرف استاد احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن، به سمت مدیریت تولید و تأمین رادیو قرآن منصوب شد.

در بخش هایی از این حکم تأمین کلیه برنامه‌های مورد نیاز شبکه اعم از فواصل (همخوانی، ابتهالات و ادعه‌ها) سخنرانی و ...، کمک به نهادینه شدن اتوماسیون تولید و پخش برنامه‌ها، همکاری جهت ساماندهی آرشیو برنامه‌های فاخر گروه‌های برنامه‌ساز، ساماندهی نویسندگی در راستای ارتقاء کیفی محتوا و افزایش ضریب اطمینان در برنامه‌ها با اهتمام به نظارت بر امر نویسندگی در حوزه گویندگی، مجری و کارشناس مجری، آموزش و تربیت نیروی انسانی تحت امر تهیه‌کننده، گوینده، گزارشگر و هماهنگی در راستای توسعه کیفی تاکید شده است.

سعید جیریایی نیز با حکم استاد احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن به سمت مسئول بخش پخش تلاوت رادیو قرآن با گرایش پشتیبانی پخش رادیو قرآن و رادیو تلاوت و مساعدت در فرایند نظارت منصوب شد.

ساماندهی و کنترل شیفت پخش رادیو تلاوت، تعامل سازنده با گروه محافل و تولید و تأمین در فرایند تنظیم بسته‌های 6 ساعته ویژه پخش از رادیو تلاوت، نظارت بر پخش بسته‌های تأمینی جهت پخش از رادیو تلاوت، مساعدت در فرایند نظارت در رادیو قرآن از جمله تأکیداتی است که در این حکم آمده است.

در پایان مدیر شبکه رادیویی قرآن از تلاش‌های ارزنده مدیران قبل تشکر و برای مدیران منصوب شده از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات خدمت به ثقلین را خواستار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصابات جدید در رادیو قرآن/ مدیر گروه‌‌های آموزش و تولید رادیو قرآن منصوب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..