تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمربند ایمنی خطر مرگ را چقدر کاهش می‌دهد؟

کمربند ایمنی خطر مرگ را چقدر کاهش می‌دهد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داوود قاسمیان با اشاره به اینکه استفاده از کمربند ایمنی، احتمال مرگ را ٤٠ تا ٥٠ درصد برای رانندگان و مسافران در صندلی جلو کاهش می دهد، گفت: بستن کمربند همچنین خطر مرگ را ٢٥ درصد برای مسافران صندلی عقب کم می کند.

رییس پلیس ترافیک شهری با عنوان کردن این موضوع که، اگر فرد در اثر نبستن کمربند ایمنی در اثر تصادف به بیرون از خودرو پرتاب شود، احتمال مرگ او ٥ برابر افزایش می یابد، توضیح داد: اما استفاده از کمربند امینی می تواند تا ٧٠ درصد آسیب های سر و جمجمه و تا ٦٠ درصد، جلوی آسیب های جدی در تصادفات را بگیرد.

منبع: فارس

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمربند ایمنی خطر مرگ را چقدر کاهش می‌دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..