تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گلستان گفت ؛ این محموله شامل 767 راس دام سبک است که با هدف تنظیم بازار دیشب از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد کشور شده است.


دکتر پوری افزود: این دام ها قبل از ورود به کشور با حضور کارشناس اعزامی از سازمان دامپزشکی کشور مورد بررسی قرار گرفته اند تا از نظر بیماری های احتمالی سنجش شوند.


وی گفت: این دام ها همچنین تا سه روز آینده در داخل کشور نیز در قرنطینه هستند تا تمامی بررسی های بالینی و کارشناسی روی آنان انجام شود.


وی گفت: این دام ها در کشتارگاه صنعتی اینچه برون کشتار و سپس به نقاط مختلف کشور ارسال می شوند.
گفته می شود یک شرکت خصوصی مجوز واردات مجموعا 50 هزار راس دام سبک را به کشور گرفته و این واردات با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت در داخل انجام شده است.

قیمت گوشت در هفته های اخیر به بیش از 41 هزار تومان در هر کیلو رسید.

 ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر  ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر   ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر 

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..