تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاینات زائرین حج تمتع ۹۶ در قم آغاز شد

معاینات زائرین حج تمتع ۹۶ در قم آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد گل‌فشان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام حج ۹۶ و لزوم احراز سلامت زائرین حج امسال با مراجعه به مرکز پزشکی حج استان مورد معاینه قرارمی گیرند و در صورت تأیید وضعیت سلامت ایشان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
 
نماینده مرکز هیئت پزشکی حج و زیارت استان قم افزود: این معاینات به‌منظور تأیید استطاعت جسمانی زائرین، با حضور ۷ نفر از پزشکان کاروان‌ها برای ۲۵۶۰ نفر از زائرین در قالب ۱۵ کاروان زیارتی استان قم است که از تاریخ ۲۳ خردادماه لغایت ۳۰ خردادماه به مدت یک هفته انجام می‌پذیرد.
 
وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای این معاینات خاطرنشان کرد: زائرین در صورت نیاز به آزمایشگاه‌های تخصصی و مراکز مشاوره پزشکی ارجاع داده می‌شوند.
 
مدیرعامل هلال‌احمر استان قم یادآور شد: زائرین گرامی می‌توانند جهت انجام این معاینات در تاریخ‌های ذکرشده به در درمانگاه حرمی هلال‌احمر واقع در خیابان ارم کوچه ۱۶ مراجعه فرمایند.
 
لازم به ذکر است واکسن مننژیت کلیه زائرین پس از انجام معاینات در همان محل تزریق می‌گردد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاینات زائرین حج تمتع ۹۶ در قم آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..