تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال جام رمضان سردشت به کار خود پایان داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، این رقابت ها با حضور ۱٦ تیم و بە مناسبت گرامیداشت یاد و خاطرە شهدای بمباران شیمیایی هفتم تیر سردشت در سالن دو هزار نفری با حضور گسترده تماشاگران برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال پاساژ احمدپور نلاس با برتری ۷ بر ۶ از سد فینالیست دیگر این جام تیم آلان گذشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در بازی رده بندی این دوره از رقابت ها نیز تیم فوتسال اتو گالری جردن هم ۵ بر ۴ تیم سیسمونی جواهری را پشت سر گذاشت و مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد تا تیم سیسمونی جواهری چهارم شود.

در پایان بازی ها تیم فوتسال گمرک کیله با دریافت تنها یک کارت زرد تیم اخلاق انتخاب شد و همچنین جایزه بهترین گلزن این رقابت ها هم به ناصح کریمی با ۱۲ گل زده، بهترین بازیکن فنی حسن کریمی، و بهترین گل مسابقات به حسن پیروتی آذر رسید.

این مسابقات بە مدت ۱٦ شب پیگیری شد و در آن تیم ها در ٤ گروە ٤ تیمی حضور داشتند و در هر شب ۲ بازی انجام گردید.

تیم های گالری جردن، لاوانی قلا، گمرکی کیله، کابینت سازی مرصاد، اسپورت آوات، سیسمونی و پوشاک جواهری، بیوران، تعویض روغن عبدالهی، الکترونیرو خضرنیا، ئه ستیره ی شار، پاساژ احمدپور نلاس، ساریژ، آلان، جزیره، معراج، و جوانان آشان در فوتسال جام رمضان سردشت حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال جام رمضان سردشت به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..