تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محفل انس با قرآن کریم در زیوه ارومیه/تصاویر

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127731

محفل انس با قرآن کریم در مهمان شهر زیوه ارومیه با حضور قاریان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،همزمان با نوزدهیمن روز از ماه مبارک رمضان محفل با شکوه قرآنی مهمانشهر زیوه با هدف انس و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مفاهیم پربار و نورانی قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور استاد حاج صمد محمدپور و روحانیون ،سران عشایر ،ریش سفیدان ، قاریان ، جوانان و علاقه مندان قرآنی سیلوانا صبح امروز در محل مسجد مهمانشهر زیوه برگزار گردید.

محفل انس با قرآن کریم در مهمان شهر زیوه  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردان شهید خرازی زیوه و استاد حاج صمد محمدپور قاری برجسته و نمونه ی کشور همراه بود که بر آثار و مفاهیم گهر بار این کتاب آسمانی در زندگی بشر و تلاش برای صحیح خواندن آن و زمینه سازی برای بهره مندی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان بخصوص در مناطق محروم همانند بخش سیلوانا تاکید شد.

در این مجلس قرآنی، قاریان جوان و نوجوانی از منطقه مرگور ازجمله احسان احمدپور از روستای برازان، عبداله حسن زاده و مروانی از اردوگاه مهمانشهر زیوه و نورمحمد عبدالهی از روستای دیزج با تلاوتهای زیبایشان مجلس را نورانی کردند.
در پایان مراسم از قاریان شرکت کننده با اهدای جوایز نفیس که به همت حوزه ۳۱ بسیج عشایری زیوه فراهم شده بود با دستان سران عشایر، روحانیون و فرمانده و شورای حوزه ۳۱ بسیج عشایری زیوه تقدیر و قدردانی گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محفل انس با قرآن کریم در زیوه ارومیه/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..