تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت معنادار یک نماینده/ بیمقدار: در صورت صلاحدید بعد از بررسی موضوع اظهار نظر می‌کنم!

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1128072

در واکنش به اظهارات توهین آمیز فرماندار آذرشهر؛

شهاب‌الدین بیمقدار از سخنان فرماندار آذرشهر اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: در این خصوص تحقیق می‌کنم و اگر لازم بود نظر خودم را می‌گویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین بیمقدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اظهارات اخیر فرماندار آذرشهر و اهانت به منتقدان دولت مورد تائید منتخب ملت می‌باشد یا خیر، اظهار داشت: بنده این سخنان را نشنیده‌ام و اطلاعی از آن‌ها ندارم، پس از کسب اطلاع در صورت صلاحدید نسبت به آن موضع گیری خواهم کرد.

گفتنی است؛ اللهیاری، فرماندار آذرشهر طی سخنانی منتقدان نحوه‌ی عملکرد دولت در حادثه قطار و سیل را میکروب، آفت، ضد انقلاب و بی‌دین خطاب کرده است که این ادبیات کوچه‌بازاری و دور ار شأن او واکنش‌های مختلفی را درپی داشته است اما با این حال دولت‌مردان و نمایندگان همسو در این باره سکوت کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت معنادار یک نماینده/ بیمقدار: در صورت صلاحدید بعد از بررسی موضوع اظهار نظر می‌کنم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..