تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار آذرشهر به‌جای هتاکی به درد مردم برسد

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1128064

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان دولت به‌خوبی راه هتاکی را آموخته‌اند، زمانی که وزیر دولت منتقدین را مزدور و رئیس دولت آن‌ها را بی‌شناسنامه خطاب می‌کند از فرماندار آذرشهر چه انتظار!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله شادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز فرماندار آذرشهر، ابراز داشت: ظاهرا آقای فرماندار ایران را با جای دیگر اشتباه گرفته‌اند، این کشور متعلق به مردم مستضعف و شهیدان است، باید به جناب ایشان و دوستانشان گفت که شما ابتدا مشکلات مردم را حل کنید سپس علیه آن‌ها اظهار نظر کنید.

وی با طرح این سوال که عملکرد دولت در حادثه سیل و پس از آن چه بود اظهار کرد: مسئولین باید در قبال عملکردشان حین حادثه سیل و پس از آن پاسخگو باشند، در روستای چنار چه کرده‌اند؟ گذشتگان در زلزله ورزقان این منطقه را در عرض یکسال بازسازی کردند اما اکنون بازسازی چند خانه چندین ماه طول کشیده است.

مسئول بسیج داشنجویی آذربایجان‌شرقی به کندی روند بازسازی مناطق سیل‌زده اشاره کرد و بیان داشت: دوستان دولتی اگر توان ساخت چند خانه را ندارند کنار بروند و به ما بگویند تا فقط یکی از دانشگاه‌هایمان در عرض یک ماه تمام منازل آسیب دیده را بازسازی و به مردم تحویل دهند؛ متاسفانه عده‌ای به‌جای پاسخگویی به سوءمدیریت‌های خود چه در روستا چنار چه در قضیه پل چنار، انواع توهین‌ها را به مردم می‌کنند.

وی با اشاره به توهین‌های مکرر مسئولین دولتی به منتقدین، خاطرنشان ساخت: به حمدالله دوستان دولت به خوبی راه هتاکی را آموخته‌اند و زمانی که وزیر دولت منتقد را مزدور و رئیس دولت منتقدین را بی‌شناسنامه و ... خطاب می‌کند، از یک فرماندار جزء چه انتظار باید داشت، این‌ها همگی در طول یکدیگرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار آذرشهر به‌جای هتاکی به درد مردم برسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..