تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




21 رمضان خدمات‌رسانی شرکت واحد تعطیل نیست

ساعت: 14:45 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127923

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد؛

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمت رسانی شرکت خدمات رسانی واحد در 21 رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، فرخ جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام اول شیعیان جهان حضرت علی (ع) با اعلام این مطلب، ابراز داشت: برخلاف تعطیلی همه ساله شرکت واحد اتوبوسرانی در روز 21 رمضان، امسال باتوجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) با روز جمعه 26 خرداد ماه و نیاز به ارائه خدمات برای شرکت کنندگان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ولزوم ارائه خدمات به گلزار شهدایوادی رحمت، شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای رفاه و راحتی شهروندان روزه دار ، در تمامی خطوط شهری وحومه فعال بوده و کار خدمات رسانی و جابجایی شهروندان انجام خواهد یافت.

وی افزود: ما همیشه در تلاش هستیم تا شهروندان در زمان‌های مختلف از خدمات حمل ونقل عمومی ارزان قیمت، ایمن و مستمر بهره مند گردند و درهمین راستا شرکت واحد اتوبوسرانی با تمامی توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری تبریزتصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه برخدمات رسانی در کلیه خطوط شهری وحومه، ناوگان مورد نیاز برای نماز جمعه و گلزار شهدای وادی رحمت جهت جابجایی شهروندان روزه دار تخصیص یافته است.

گفتنی است؛ روز عاشورا و 21ماه رمضان تعطیل رسمی وکاری شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه در طول سال می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «21 رمضان خدمات‌رسانی شرکت واحد تعطیل نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..