تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 315 میلیون ریالی خیرین مدرسه ساز به مدارس اصلاندوز

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1128068

خیرین نیک اندیش اصلاندوز در همایش خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش این شهر مبلغ 31 میلیون و 500 هزار تومان کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،همزمان با اولین شب از لیالی پرفیض قدر دهمین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز اصلاندوز به منظور مشارکت کلیه آحاد مردم در امر مقدس مدرسه سازی با حضور امام جمعه، بخشدار و رییس آموزش و پرورش اصلاندوز، فرمانده سپاه ناحیه عشایری و پادگان شهید مدنی اصلاندوز،روحانیون،خیرین منطقه، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان،مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

"قدرت مهرآوران" رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر به ارائه گزارشی درباره اقدامات انجام یافته در مدارس منطقه از جمله تعمیر،تجهیز و استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس و سایر اقدامات صورت گرفته توسط مجمع خیرین مدرسه ساز پرداخت.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین نیک اندیش و مسئولین گرانقدر منطقه هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر خیرین در امر مقدس مدرسه سازی دانست و گفت: تعلیم و تربیت زمانی موفق خواهد بود که مشارکت مردم و خیرین در آن وجود داشته باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز با اشاره به ضرورت ساخت مدرسه 12 کلاسه در سطح شهر با توجه به کمبود فضای آموزشی در منطقه افزود: مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش که پویایی جامعه را به همراه دارد ضروری است و امیدواریم با مشارکت خیرین مدرسه ساز و مسئولان بتوانیم مدارسی را که نیازمند تعمیر و بازسازی است انجام دهیم.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز با عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر در بیاناتی با اشاره به اهمیت ساخت مسجد و مدرسه در قرآن و اسلام خاطرنشان کرد: خیرین با ایجاد فضاهای آموزشی پیشگام هستند و در واقع این بزرگواران با خداوند معامله کرده اند و باعث توسعه آموزش و فرهنگ اسلامی در منطقه اصلاندوز شده اند.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه در جهت نهادینه سازی فرهنگ مشارکت در عرصه تعیلم و تربیت از مسئولان استان،خیرین و مسئولان گرانقدر منطقه خواست تا اداره آموزش و پرورش اصلاندوز را یاری و مساعدت کنند.

گفتنی است،خیرین نیک اندیش اصلاندوز در همایش خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش این شهر مبلغ 31 میلیون و 500 هزار تومان کمک کردند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 315 میلیون ریالی خیرین مدرسه ساز به مدارس اصلاندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..