تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در انتظار تامین اعتبار

بازسازی خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در انتظار تامین اعتبارناصر شمس سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ما از لحاظ خوابگاهی وضعیت بدی نداریم، ولی تا حدودی این خوابگاه نیاز به بازسازی و تعمیر و تجهیز دارد.
 
وی ادامه داد: با بازدیدی که رییس صندوق رفاه به این دانشگاه داشتند قول دادند و امیدواریم با حمایت‌های صندوق رفاه یک حرکتی در زمینه خوابگاهای این دانشگاه ایجاد کنیم.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه مسولان این دانشگاه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان این دانشگاه می‌کنند افزود: در بازدید هایی که از مجتمع‌های خوابگاهی داشته ایم از امکانات و شرایط این مجتمع‌ها راضی نیستیم در حال حاضر خوابگاهی در دست ساخت داریم و امیدواریم با اعتباری که میگیریم و قول‌های سازمان مدیریت بتوانیم این‌ها را آماده و در اختیار دانشجویان قرار دهیم.
 
شمس تصریح کرد: تاکنون بخشی از خوابگاه‌های بعضی از مراکز استانی آماده شده و بخشی دیگر نیاز به اعتبار برای تجهیز می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه با بوجه به مقدورات و محدودیت‌ها همه تلاش خود را در راستای ارتقای کیفیت امکانات ارائه شده به دانشجویان می‌کنیم اضافه کرد: امکانات حاضر شایسته نخبگان کشورمان نیست.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای یادآورشد: امیدواریم با حمایت‌های لازم بتوانیم بخشی از این خوابگاه‌ها را در مهرماه همزمان با سال تحصیلی جدید راه اندازی و بخش دیگر هم با کمک صندوق رفاه بتوانیم تا پایان سال راه اندازی و در اختیار دانشجویان قرار دهیم.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در انتظار تامین اعتبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..