تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه 24 خرداد با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ و دستور داد به پرسش ها و مطالبات آن ها رسیدگی شود.

به گزارش شمانیوز، طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و مدیرعامل این بانک برقرار شد، ده ها نفر  خواسته ها ، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند .

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی با هدف تعامل با مشتریان و کارکنان بانک، از سال ها پیش چنین برنامه ای را دنبال می کند و مدیران سطوح مختلف بانک در مقاطع زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، پاسخگوی مردم خواهند بود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده همچنین از بدو شروع فعالیت مدیریتی خود در بانک کشاورزی در سال 1393، با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسات متعدد و منظمی برگزار کرده است تا در جریان مطالبات و خواسته های مردم شریف ایران قرار گیرد.

منبع:روابط عمومی بانک کشاورزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..