تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبداللهی: جپاروف حق فسخ ندارد/ مسئولان فوتبال از قرارداد استقلال و جپاروف مطلع هستند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه ظهر امروز وکیل جپاروف در جلسه ای با مدیر عامل سپاهان مدارک فسخ قرارداد این بازیکن را ارائه و اعلام کرده با رویه فعلی مدیرت استقلال امکان تفاهم با استقلال وجود ندارد، در همین راستا عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال به این مساله واکنش نشان داد.

عبداللهی در این باره به خبرنگار ما گفت: جپاروف با باشگاه استقلال قرارداد دارد و همان طور که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کردند این بازیکن قراردادش همچنان با استقلال پا برجاست و حق فسخ ندارد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد این بازیکن با استقلال به تایید سازمان لیگ رسیده و مسئولان عالی رتبه از قرارداد این بازیکن با استقلال مطلع هستند. این بازیکن تا زمانی که برای توافق با استقلال به باشگاه مراجعه نکند نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبداللهی: جپاروف حق فسخ ندارد/ مسئولان فوتبال از قرارداد استقلال و جپاروف مطلع هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..