تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکان کار به رادیو ایران می‌آیند

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران ادامه داد: تاکنون بیش از پانزده تن از کودکان کار آیتم‌های مختلفی را برای رادیو ایران ضبط کرده‌اند. از جمله آنکه این کودکان نیایش‌های خود را باز گفته‌اند که در سحرگاه از رادیو ایران پخش می‌شود. آنها همچنین درباره سختی‌ها، دشواری‌ها، آرزوها و خواسته‌های خود سخن می‌گویند.

گودرزی گفت: همچنین طرح علمی و جامعه شناسانه مسائل کودکان کار از جمله موضوعات این برنامه است. و تفهیم این موضوع که آنچه کودکان کار بیشتر از هر چیزی به آن نیازمندند توجه، وقت گذاشتن و حمایت معنوی از آنهاست. از این رو هر فردی می‌تواند با یک کار معنوی و وقت گذاشتن برای این کودکان می‌تواند از آنها حمایت کند و منظور از یاری، صرفا کمک مالی نیست.

گودرزی افزود: حتی کاری که به نظر ما شاید کوچک بیاید می‌تواند در سرنوشت یک کودک کار تعیین کننده باشد، کاری مثل نامه نوشتن برای آنها، قدم زدن با آنها، حرف زدن و شنیدن صحبت‌های ایشان. از این رو هر کسی می‌تواند به یاری کودکان کار بشتابد و با رادیو ایران یا جمعیت امام علی (ع) ارتباط برقرار کند تا طریقه کمک به او بازگو شود.

رادیو ایران بخش «فرزندان ایران» را برای کودکان کار اختصاص داده است و در این حرکت از چهره‌ها و ستاره‌های رادیو ایران مثل مریم نشیبا، علی رضا جاویدنیا، فاطمه آل عباس، داوود حیدری بهره می‌گیرد و با شعار «رادیو ایران، حامی کودکان کار» اقدام به تولید چند psa (آگهی خدمات اجتماعی) کرده است که در طول ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

جمعیت امام علی (ع) از جمله مشارکت کنندگان این طرح رادیو ایران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکان کار به رادیو ایران می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..