تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل تاریخ و قیمت پردازنده های سری Core X را اعلام کرد

پس از رونمایی از پردازنده‌های سری Core X اینتل مبتنی بر معماری اسکای لیک ایکس و کبی لیک ایکس در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷، اینتل زمان عرضه و قیمت این پردازنده‌ها را اعلام کرد.

اینتل در جریان برگزاری کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان پردازنده‌های پرچم‌دار خود را رونمایی کرد تا به یکه‌تازی AMD در ماه‌های اخیر که از پردازنده‌های جدید سری رایزن رونمایی کرده بود، پایان دهد. بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پردازنده در جهان از نسل جدید پردازنده‌های پرچم‌دار سری Core X مبتنی بر معماری Skylake-X و Kaby lake-X رونمایی کرد.

مقاله مرتبط:

پردازنده‌های سری Core X اینتل شامل نمونه‌ای ۱۸ هسته‌ای با پشتیبانی از ۳۶ ترد پردازشی است که قدرت یک ترافلاپسی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پردازنده Core i9 اینتل را باید اولین پردازنده‌ی مخصوص پی‌سی خواند که قدرت پردازشی یک ترافلاپس را به ارمغان آورده است. اینتل اطلاعات جدیدی در رابطه با پردازنده‌های جدیدش منتشر کرده که شامل تاریخ عرضه و همچنین قیمت انواع پردازنده‌های سری Core X است.

پردازنده Core X اینتل

پردازنده‌های جدید رده بالای دسکتاپ یا HEDT از سوکت LGA2066 پشتیبانی می‌کنند که با جیپ‌ست X299 سازگاری دارند. کمپانی‌های مختلفی در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ از مادربوردهای جدید خود با پشتیبانی از چیپ‌ست جدید اینتل رونمایی کردند.

پردازنده Core X اینتل

همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می‌کنید پردازنده‌های ۴، ۶، ۸ و ۱۰ هسته‌ای از سری پردازنده‌های Core X در ۱۹ ژوئن سال جاری میلادی برای پیش‌خرید آماده و از ۲۶ ژوئن راهی بازار خواهند شد. پردازنده‌‌ی ۱۲ هسته‌ای Core i9 تا ماه آگوست راهی بازار نمی‌شود؛ حال آنکه نمونه‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ هسته‌ای اکتبر ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل تاریخ و قیمت پردازنده های سری Core X را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..