تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم ایرانی آشوب با لینک مستقیم کیفیت عالی Hd

دانلود فیلم آشوب با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید ایرانی آشوب با کیفیت عالی Hd 1080p

تصاویری ازشت صحنه فیلم با کیفیت مناسب افزوده شد که میتوانید مشاهده نمایید فیلم آشوب

ساخته ای از  کاظم راست گفتار یک فیلم کلاسیک و جدید را به تصویر کشیده است و …

آنوس فیلم با فرمت ۷۲۰p mp4 قرار گرفت

تصاویر جدید از فیلم آشوب به همراه پشت صحنه قرار گرفت

اکران این فیلم از ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۶ شروع شده است و پس از اکران سینمایی روانه شبکه خانگی میشود

پیش نمایش سوم به همراه معرفی کامل فیلم و صحنه هایی از فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم آشوب

دانلود فیلم آشوب

ژانر : اجتماعی

سال ساخت : ۱۳۹۵

سال انتشار : ۱۳۹۶

کارگردان : کاظم راست گفتار

بازیگران فیلم آشوب :  در این فیلم چهره هایی همچون کوروش تهامی که نقش اصلی را بر گردن دارد. و از دیگر ستاره ها میتوان به   لیلا اوتادى ,  میرطاهر مظلومى , غلامحسین لطفى , مژگان غلامى ,  آتیلا پسیانی , یکتا ناصر , امیرحسین صدیق , داریوش فرهنگ , محمدرضا هدایتی , ارژنگ امیرفضلی , نادر سلیمانی ,  رامین ناصرنصیر , نیما فلاح , فرهاد آییش , فخرالدین صدیق شریف , داریوش کاردان , همایون ارشادى , رضا فیاضى , سعید امیرسلیمانى ,  رضا بنفشه خواه , آشا محرابى ,  بهرام سرورى نژاد , خسرو امیرصادقى , شروین امیرصادقى , داریوش فرهنگ و به شهره لرستانی و .. اشاره نمود .

خلاصه فیلم آشوب : این فیلم دیگر داستان ها و جلوه های تکراری سینمای ایران را ندارد و یک فیلم بسیار حرفه ای میباشد که در محلی جداگانه که درست شده است فیلم برداری شده اس داستان زندگی اولین فردی که از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است را به تصویر میکشد کسی که در میان جمع و .. میخاند کم کم حرفه ای میشود به جاهای بلند تر میرسد و …

میتوانید سکانسی زیبا از فیلم را که  کورش تهامی در آن میخواند را مشاهده نمایید و لذت ببرید

کامل فیلم به زودی از همین وب سایت نگار فیلم قابل دانلود میباشد .

فیلم آشوب ساخته ای از کارگردان حرفه ای کاظم راست گفتار  یکی از پر بازیگرترین فیلم های سینمایی ایرانی میباشد که فیلم برداری شده است و ژانر اجتماعی – کلاسیک دارا میباشد این فیلم را در بیستم اردیبهشت میتوانید مشاهده نمایید .

دانلود فیلم آشوب

فیلم آشوب

فیلم آشوبدانلود فیلم آشوب

تصاویر جدید از فیلم آشوب افزوده شد که در بالا مشاهده میکنید و این نشان دهنده سبک کلاسیک بودن فیلم میباشد  و جزور مدرن ترین فیلم های ایرانی میباشد

پوستر فیلم آشوب رو نمایی شد به گفته رسانه های سینمایی این فیلم در ۲۰ اردیبهشت ۹۶ به اکران عمومی خواهد آمد  و میتوانید مشاهده نمایید. صحنهه هایی از فیلم را برای شما قرار داده ایم که میتوانید دانلود یا آنلاین مشاهده نمایید .

پیش بینی شده است که این فیلم میتواند یکی از رقیب های فروش فیلم نهنگ عنبر ۲ باشد  دلیل این پیش بینی بیشتر در نو آوری و پر بازیگر بودن فیلم میباشد همچنین کیفیت ساخت هم تا حدودی بالا میباشد و برای اکرانش فروش و استقبال خوبی پیش بینی شده است.

صحنه هایی جدید از فیلم قرار گرفت که میتوانید دانلود کنید  همچنین انوس اصلی فیلم آشوب هم قرار گرفت که از لینک های زیر میتوانید دانلود و مشاهده نمایید.

دانلود فیلم آشوب  (صحنه هایی ازفیلم)

لینک مستقیم

دانلود فیلم آشوب (آنوس)

لینک مستقیم

دانلود پیش نمایش فیلم آشوب

دانلود با لینک مستقیم

پخش آنلاین فیلم

تبلیغات





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم ایرانی آشوب با لینک مستقیم کیفیت عالی Hd»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..