تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتارهای کی‌روش را نمی‌پسندم/ او در را روی یک ایرانی قفل کرد تا از حریف برایش اطلاعات بیاورد!

روز نو :

 مهرداد میناوند درباره پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی‌ می‌شد که تیم ما بتواند به جام جهانی برود، چون یکدست است و با تمام مشکلات و اتفاقاتی که افتاده، مثل قهر کردن‌های کی‌روش و چند اتفاق دیگر، می‌تواند به جام جهانی برود.

 

وی افزود: حق را باید بگویم. تیم ما روند رو به رشدی داشته و خیلی خوب نتیجه می‌گیرد. شاگردان کی‌روش بدون گل خورده دارند به جام جهانی می‌روند که این یک آمار فوق‌العاده به حساب می‌آید. ما این‌بار خیلی راحت‌تر از دفعات قبلی به جام جهانی رفتیم. این اتفاق، باعث افتخار خودم و مملکتم است. وقتی شما به جام جهانی می‌روید، به‌نوعی همه شما می‌بینند و به چشم می‌آیید.

 

میناوند با بیان اینکه شاگردان کی‌روش در جام جهانی هم می‌توانند از گروهشان صعود کنند، به تسنیم گفت: اعتقاد قلبی دارم که تیم ما این پتانسیل را دارد از گروهش بالا برود. الان این‌طور نیست که ما بگوییم به جام جهانی رفتیم و همه چیز تمام شده، باید در آنجا یک هدف داشته باشیم. تیم ما الان تیم یکدستی شده و هیچ‌کس نمی‌داند که در تیم فیکس است یا نه. زمانی ما 14 فیکس داشتیم و ترکیب‌مان مشخص بود، اما الان برای هر بازیکن جایگزین داریم. این اتفاق خیلی خوبی است.

 

بازیکن پیشین تیم ملی خواسته‌های کارلوس کی‌روش در برخی از موارد را غیر منطقی دانست و یادآور شد:  کی‌روش یک جاهایی حق داشت و یک جاهایی حق نداشت. نمی‌توان گفت او همیشه راست می‌گوید. بازیکنان خوبی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی و وحید هاشمیان داریم که خیلی مربیان بزرگتر از کی‌روش را هم دیدند. بزرگترین چیزی که به ما ضربه می‌زد، این است که کی‌روش هیچ وقت از نفر ایرانی مشورت نگرفت. مربیان ایرانی هم که در کادر او بودند، بیشتر برای کارهای پیش پا افتاده استفاده می‌شدند. همه این‌ها از قبل باید توسط فدراسیون در قرارداد او آورده می‌شد.

 

وی تصریح کرد: اعضای فدراسیون باید طوری رفتار می‌کردند که وقتی کی‌روش بعد از 8 سال می‌رود، ما با مشکل مواجه نشویم. او تاکنون چند نفر به ما معرفی کرده؟ اینها نقاط ضعفی است که فدراسیون می‌توانست خیلی منطقی و عاقلانه در این زمینه کار کند. آن‌جایی که کی‌روش لیگ را تعطیل کرد یا بازیکنان پرسپولیس را برگرداند، اصلاً حق را به او نمی‌دهم، اما وقتی امکانات می‌خواهد حق با اوست.

 

«کلاً رفتارهای کی‌روش را نمی‌پسندم». میناوند با بیان این جمله، گفت: وقتی کی‌روش آمده و در مملکت خودمان از ما پول می‌گیرد، باید بر اساس خواسته‌های ما جلو برود. همه اینها به فدراسیون برمی‌گردد. کی‌روش تا آخر عمر که اینجا نیست. من شنیدم کی‌روش در کره‌جنوبی دو ساعت در را روی یک مربی ایرانی قفل کرده که از تیم آنها برایش اطلاعات بیاورد. این کارها خوشایند نیست. امیدوارم او دوباره قهر نکند.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: گذشته‌ها تمام شده و حالا ما باید در جام جهانی بازی کنیم. جام جهانی دیگر فراتر از فوتبال است و فقط فوتبال نیست، جام جهانی غرور یک ملت است. امیدوارم تیم ما در آنجا هم خوب نتیجه بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتارهای کی‌روش را نمی‌پسندم/ او در را روی یک ایرانی قفل کرد تا از حریف برایش اطلاعات بیاورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..