تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل جدید لیگ برتر انگلیس قرعه‌کشی شد

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار شد و تیم‌های حاضر با حریفان‌شان که در طول فصل قرار است دیدار کنند آشنا شدند.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر از ۱۲ آگوست آغاز می‌شود و طبق این برنامه تیم ژوزه مورینیو یعنی منچستریونایتد باید در خانه به مصاف وستهام برود. مورینیو ۸۸ درصد برد در دیدارهای هفته اول تاریخ لیگ برتر را دارد که موفق‌ترین مربی در این زمینه محسوب می‌شود. مردان مورینیو هفته دوم به مصاف سوانسی می‌روند.

چلسی مدافع عنوان قهرمانی نیز به نظر کار راحتی دارد و در هفته نخست به دیدار برنلی می‌رود ولی در هفته دوم باید در داربی لندن با تاتنهام دیدار کند.

برنامه کامل هفته اول لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

آرسنال ـ لسترسیتی

برایتون ـ منچسترسیتی

چلسی ـ برنلی

کریستال پالاس ـ هادرزفیلد

اورتون ـ استوک سیتی

منچستریونایتد ـ وستهام

نیوکاسل ـ تاتنهام

ساوتهمپتون ـ سوانسی

واتفورد ـ لیورپول

وست‌برومویچ ـ بورنموث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل جدید لیگ برتر انگلیس قرعه‌کشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..